به گزارش ایرنا، روح‌الله طاهریان‌ پور روز شنبه در نشست با مسئولان شهرستان دشتی افزود: برای ساخت این آب شرین کن 50 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
طاهریان پور افزود: در زمان حاضر چند پروژه آبرسانی روستایی برای بهسازی و نوسازی شبکه های آبرسانی در روستاهای استان بوشهر در دست اجراست که امیدواریم با بهره برداری از آنها در تابستان سال آینده با کمترین مشکل تامین آب در روستاهای استان بوشهر مواجه باشیم.
وی اضافه کرد: در شهرستان دشتی بیشترین مشکل آبرسانی روستایی در مناطق ساحلی است که با راه اندازی این آب شیرین کن مشکل تامین آب آنها برطرف خواهد شد.
طاهریان پور تاکید کرد: یکی دیگر از پروژه های مهم آبرسانی در دشتی اجرای طرح تامین آب از چاه‌های منطقه کاردنه است که با بهره برداری از این طرح مشکل آب روستاهای منطقه بر طرف می شود.
فرماندار دشتی گفت: امسال برای اجرای طرح های آبرسانی و حل مشکل آب روستاهای این شهرستان 200 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
عبدالله نادری افزود: با این اعتبار چند پروژه آبرسانی در دشتی تکمیل و به بهره برداری می رسد.
نادری به اقدامات بسیار خوب دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته برای تامین آب شرب روستاها اشاره کرد و افزود: اجرای طرح های آب شیرین کن راه حل بسیار خوب در مناطق ساحلی است که با جدیت در دست اجراست و در دشتی نیز آب شیرین 600 متر مکعبی در روستاهای ساحلی راه اندازی خواهد شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.