به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در آئین تجلیل از گزینشگران برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت 15 دی سالروز تاسیس نهاد گزینش به فرمان امام (ره) افزود: کارآمدی نظام اداری بستگی به نیروی انسانی توانمند دارد که در این ارتباط رسالت نیروهای هسته گزینش بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی بیان کرد: در گزینش افراد نباید نگاه سیاسی و حزبی دخالت داده شود و گزینشگران در این عرصه نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند.
گراوند با تاکید بر رعایت حق و حقوق آحاد مردم در عرصه گزینش در استخدام دستگاه‌ها و شرکت‌ها اظهار داشت: چنانچه حقوق افراد رعایت نشود سرنوشت زندگی افراد تغییر می‌کند و خداوند که ناظر بر اعمال انسان‌ها است از این مهم گذشت نمی‌کند.
وی اظهار کرد: مبنای کار گزینشگران باید براساس قانون شرع و خدایی باشد تا حق کسی ضایع نشود.
استاندار بوشهر افزود: بدون شک انتخاب افراد برای اشتغال در بخش‌های گوناگون دستگاه‌ها باید بر اساس توانمندی در ارائه خدمات به جامعه هدف باشد.
گراوند بیان کرد: هر چند اعتقاد و ایمان افراد در ارائه خدمت به جامعه تاثیرگذار است ولی توانمندی و قابلیت افراد هم باید در کنار تکلیف شرعی آنان در این عرصه درنظر گرفته شود.
مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر گفت: برگزاری نشست هم اندیشی و تبادل تجربیات و بهره‌گیری از تخصص گزینشگران از برنامه‌های هسته گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.
ابوالحسن دهاز افزود: انتخاب نیروهای توانمند و جلوگیری از ضایع شدن حق افراد از ویژگی‌های هسته گزینش است.
وی افزود: چهارمین دوره تخصصی گزینشگران بهمن ماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.
دهاز اظهار داشت: در یکسال گذشته 9 هزار و 840 پرونده استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی دستگاه های مختلف به هسته های گزینش دستگاه های اجرایی ارسال و مورد بررسی قرار گرفت.
در حاشیه این آئین از گزینشگران برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تجلیل شد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.