به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز چهارشنبه درستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: امروز دشمن درآستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب برنامه ریزی های زیادی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی انجام داده است که مهمترین وظیفه این ستاد روشنگری و انتشار خدمات و دستاوردهای نظام است.
وی بیان کرد: دشمن باید بداند با وجود گذشت چهل سال از عمر انقلاب ولی مردم ایران همچنان به عنوان بهترین پشتیبان برای این انقلاب به شمار می روند.
رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پژوهش اظهارداشت: تجربه نشان داده است در هر کار، طرح و پروژه ای که پژوهش و تحقیق انجام شود آن طرح با کمترین مشکل و بیشترین موفقیت به سرانجام می رسد به همین دلیل برنامه های ستاد امر به معروف استان باید در همین ارتباط با تحقیق و ارزیابی انجام شود.
وی با تاکید بر ضرورت انجام پژوهش ها و تحقیقاتی همچون چگونگی مدیریت بازار اسلامی گفت: این چنین تحقیقاتی پس از طی کردن روند چگونگی مدیریت موانع، معایب و محاسن درحوزه بازار و خدمات بسیار کارگشاست و با اجرایی کردن آن در حوزه اصناف و دستگاه های اجرایی ذیربط با بازار می تواند خلا بزرگی را جبران کند.
رزمجو همچنین بر ضرورت همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.