به گزارش ایرنا، مریم آذرشب روز دوشنبه در کارگاه آموزشی نقش فناوری اطلاعات در توانمند سازی جوانان و زنان بخش ریگ افزود: فضای مجازی و فناوری ارتباطات تنها فضایی است که فارغ از نگاه جنسیتی فرصت برابر برای حضور همه اقشار فراهم می کند و بانوان می توانند ازاین طریق خارج از محدودیت های موجود در فضای واقعی اشتغال و بازار کار فعال باشند.
وی اظهارداشت: فضای مجازی می تواند فرصت مناسبی را برای حضور بانوان در بازار و کسب و کار بدون محدودیت مکانی و زمانی فراهم کند.
آذرشب افزود: یکی از نکاتی که مکرر به عنوان یک چالش از طرف بانوان تولیدگر و صنعتگر مطرح می شود، مشکل در فروش تولیدات و محصولات است که با توجه به تغییرات بوجود آمده در شیوه ارایه خدمات با استفاده از قابلیت فناوری اطلاعات و ارتباطات، به عنوان یک راهکار روزآمد در پوشش مطالبه بحق این قشر می تواند مدنظر قرار بگیرد.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: امیدواریم بتوانیم زمینه حضور بانوان و جوانان استان را در فضای کسب و کار پایدار از طریق اینترنتی با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی حمایت گر برای این قشر مشتاق و خلاق و دارای ایده های نو فراهم کنیم.
وی بیان کرد: اتصال و روان سازی فرآیند دسترسی به منابع و حمایت های تسهیل گرایانه بخش دولتی و نظام بانکی برای صاحبان ایده هدفی است که بجد دنبال خواهد شد.‌
آذرشب گفت: امیدواریم زمینه حضور بانوان و جوانان مشتاق و خلاق استان را در فضای کسب و کار اینترنتی که به پایداری و فراگیری اشتغال ایجاد شده بیانجامد با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی حمایت گر فراهم کنیم.
بخشدار ریگ گفت: آشنایی با فناوری اطلاعات و ارتباطات نقشی اساسی در موفقیت های فردی و اجتماعی ایفا می کند و بهرمندی از این ابزار می تواند کسب و کارهای موجود را متحول و در حل موضوع اشتغال راهگشا باشد.
مسعود شیرافکن افزود: زمینه های خوبی در این بخش در زمینه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد که باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت ها برای بهره مندی از آنان در شکوفایی استعدادها و ظرفیت ها استفاده بهینه شود.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.