به گزارش ایرنا، سید علی پاک نژاد روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز دانشجو درجمع دانشجویان پیام نور این شهرستان افزود: در دانشگاه ها علاوه بر حفظ حریم ها، باید برنامه های شاد و نشاط انگیز که نیاز مراکز عملی است، برگزار شود.
وی اظهارداشت: برنامه هایی که به عنوان جشن مهربانی در دانشگاه ها برگزار می شود از برنامه های دولت تدبیر و امید است که در جامعه نیز مورد تاکید قرار دارد.
فرماندارگناوه گفت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی که مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب است باعث خواهد شد دانشجویان اقدام به مطالبه گری و نقد کنند.
وی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه آحاد جامعه همواره از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب محافظت و پاسداری می کنند و این افتخاری بزرگ برای همگان است.
وی اظهارداشت: شهرستان گناوه با دارابودن سه دانشگاه پیام نور خصوصیات بارز خود را داراست و در زمینه علمی و کاربردی و مفهومی بودن مطالب موثر و موفق عمل می کند.
پاک نژاد افزود: دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند پس از فارغ التحصیلی افرادی دارای علم و اندیشه هستند و این افتخاری برای این مرکز است.
وی با تقدیر از تلاش های دست‌اندرکاران دانشگاه پیام نور گناوه در برآوردن نیازهای دانشجویان گفت: با همه تلاش های صورت گرفته کمبودهایی نیز وجود دارد که انتظار داریم امکانات بیشتری برای دانشجویان فراهم کنند تا بدون دغدغه و خیال راحت به فراگیری دانش و علم بپردازند.
فرماندارگناوه یکی از کمبودهای دانشگاه پیام نور را رصدخانه دانست و افزود: باوجود اینکه این مکان فراهم شده اما نیاز به یکسری امکانات دارد که با تخصیص اعتبار امیدواریم در دهه فجر به بهره برداری برسد.
رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: 16 آذر روز دانشجو دوران استقامت و ایستادگی در مقابل استعمار و استبداد و خود کامگی غرب است که دانشجویان باید از این فرصت نهایت استفاده و به نحو باشکوه گرامی داشته شود.
مرتضی سیاوشی افزود: دوران دانشجویی فرصتی بسیار مناسب است تا علاوه بر تحصیل در رشته مورد نظرخود، مهارت های دیگر را نیز برای زندگی فرا گیرند.
وی اظهارداشت: دانشجویان باید جسورانه مسائل و مشکلات را بیان و درحل آنها راهکار ارایه دهند.
در این آیین برنامه های مختلفی نظیر شعرخوانی، قرائت بیانیه دانشجویی و طنز اجرا و در پایان از استادان و دانشجویان نمونه رشته های مختلف و فعال فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه تجلیل شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای سه دانشگاه پیام نور، آزاداسلامی و علمی کاربردی است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.