به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی روز یکشنبه در نشست آموزشی مدیران کمیته امداد امام خمینی )(ره) استان بوشهر افزود: امروز همه باید به این جنگ تمام عیار اقتصادی اعتقاد داشته باشند این درحالی است که برخی در کشور آن را قبول ندارند و برخی بی تفاوت هستند.
وی بیان کرد: امروز دشمن به سرکردگی آمریکا برای ضربه زدن به نظام اتاق جنگی تشکیل داده وبه وسیله کارشناسان خود نقاط ضعف اقتصاد ایران را بررسی و برای آن برنامه ریزی می کنند.
دشتی یادآور شد: در این شرایط هنوز هم برخی از سیاستمداران و اقتصاد دانان ما در خوشبینی قرار دارند و نمی دانند که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفته ایم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: دشمن در گام نخست محاصره اقتصادی را طراحی و پس از آن به فکر تحریم اقتصادی و امروز پس از تحریم های متعدد وارد جنگ اقتصادی با ایران اسلامی شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه جنگ اقتصادی طراحی شده از طرف دشمن در ابعاد نفتی و بانکی روز به روزگسترده می شود، نیاز است برای مقابله با آنها بار دیگر درس مقاومت را همان گونه که از ابتدای انقلاب تمرین کرده ایم، مشق کنیم.
دشتی بیان کرد: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب تنها نسخه برای مقابله با جنگ اقتصادی طراحی شده از سوی استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی مقاومت است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر ادامه داد: در این شرایط هنوز عده ای معتقدند باید بهانه را از دشمن گرفت و با آنها معامله کرد این درحالی است که در فضای جنگی معامله مفهومی ندارد.
وی با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان و مجاهدانی است که امروز باعث اقتدار در منطقه و در سطح بین الملل شده است گفت: اگر نفوذ و عمق استراتژیک ما در اطراف آسیا و خاورمیانه نمی رسید آمریکا به دنبال مذاکره با ما نبود و ما را عددی فرض نمی کرد.
دشتی اضافه کرد: قدرت جمهوری اسلامی این است که با وجود تحریم ها مردم در صحنه های بزرگ راهپیمایی حضور پیدا می کنند.
وی با تاکید براینکه خطوط سیاسی نباید سبب انشقاق درجامعه شود گفت: سلیقه های سیاسی باید محترم شمرده شود اما نباید این سلیقه ها سبب افول مبدا در جامعه شود.
دشتی گفت: مهمترین مسئولیت دولت مردان نگاه ویژه به محرومان است و برای گرفتن منابع لازم در این مسیر باید گام های اساسی برداشته شود.
وی ادامه داد: رشد اقتصادی به قیمت از بین رفتن نظام و فرهنگ بی فایده است و آنچه مهم است جلب رضایت مردم همراه با حفظ اعتقادات است.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.