به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جلسه ستادمدیریت بحران این شهرستان در بخشداری ریگ افزود: ادارات و نهادهای این شهرستان تنها به امکانات مدیریت بحران بسنده نکنند و برای تامین امکانات و وسایل موردنیاز باتوجه به بارندگی های مداوم و حوادث دیگر با مدیران کل نامه نگاری و تاحصول نتیجه پیگیری کنند.
وی گفت: باتوجه به کانون بحران در منطقه رودحله بخش ریگ و احتمال طغیان رودخانه های فصلی بالادست، این نشست بصورت فوق العاده برگزار شده است.
پاک نژاد اظهارداشت: همه اعضای مدیریت بحران باید در شهرستان حضور داشته باشند تا در زمان بروز حوادث تدابیر لازم برای آرامش و امنیت مردم اندیشیده شود.
فرماندارگناوه گفت: باتوجه به اینکه بخشی از بیشترین مشکلات در زمان بحرانی متوجه شهر می شود، شهرداران ریگ و گناوه خود مدیریت بحران شهری را عهده بگیرند و درصورت مرخصی به منطقه خود برگردند.
وی افزود: لایروبی رودخانه ها و کانال ها در اسرع وقت انجام و سالن های ادارات در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران گناوه گفت: باتوجه به گردشگرپذیربودن این شهر، مدیران باید آمادگی کامل برای انتقال گردشگران و مسافران به سالن ها در زمان بارندگی و توفان داشته باشند.
بخشدار ریگ گفت: محور قدیم ریگ به سه راهی این بندر نیاز به اصلاح پل و اقدام های ایمنی دارد.
مسعود شیرافکن افزود: خط کشی میدان و اطراف امام علی (ع) هنوز انجام نشده و روشنایی این نقطه ناکافی است و سرعت کاه های اضافی آن باید برداشته شود.
وی گفت: پنج کیلومتر فاز اول راه ساحلی بندرریگ به گناوه برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار باتوجه به تکمیل نشدن فازهای بعدی نیاز به علایم راهنمایی و رانندگی و تردد ممنوع دارد.
در پایان این جلسه فرماندار و اعضای مدیریت بحران شهرستان گناوه از منطقه رودحله بندرریگ بازدید میدانی انجام دادند.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.