به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از عبدالکریم گراوند افزود: در این ارتباط باید جوانان ساکن مناطق همجوار نیروگاه اتمی بوشهر مورد توجه قرار گیرد.
وی در بازدید از اسکله شیلاتی بندرگاه بوشهر اظهارداشت: برای این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که 50 درصد آن از محل اعتبارات شهرستانی و مابقی از محل سازمان شیلات تامین می شود.
گراوند یادآور شد: در این اسکله 48 لنج و 100 قایق صیادی وجود دارد و لایروبی این اسکله از خواسته‌های دیرینه مردم و صیادان منطقه بندرگاه بوده است.
وی ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در استانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران طرح های افتتاحی در دهه فجر از هم اکنون مشخص شده است.
گراوند گفت: برنامه ریزی برای مشخص شدن طرح های افتتاحی استان بوشهر در هفته دولت سال آینده نیز از هم اکنون پیگیری می شود.
استاندار بوشهر روز گذشته در ادامه دور سوم سفر های شهرستانی خود همراه با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به صورت سرزده روند اجرایی 2 پروژه عمرانی در دست ساخت شامل مدرسه و خانه بهداشت روستای بندرگاه را بررسی کرد.
وی همچنین در بازدید از روند اجرای پروژه 30 واحدی بنیاد مسکن روستای چاهکوتاه شهرستان بوشهر خواستار تسریع در تکمیل و استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت این واحدها شد.
استاندار بوشهر در بازدید از کارگاه تولید مبل خانگی در چاهکوتاه گفت: این واحد تولیدی زمینه اشتغال 14 نفر را فراهم کرده که ضرورت دارد مطالبات سرمایه‌گذار آن محقق شود.
وی از روند بهسازی و اجرای ابنیه فنی جاده روستاهای دویره - چاهکوتاه به سمل بازدید و بر تسریع در تکمیل آن با تامین اعتبارات لازم تاکید کرد.
بازدید از پروژه اقامتگاه بوم گردی روستای آبطویل بوشهر از دیگر برنامه‌های بررسی طرح‌های روستایی بود که این اقامتگاه پس از تکمیل محلی برای برگزاری تئاتر، نمایش فیلم و اجرای موسیقی محلی برای علاقمندان بویژه روستاییان می‌شود.
استاندار بوشهر در بازدید از مرکز درمانی دردست ساخت جزیره شیف نیز بر تسریع در تکمیل این مرکز درمانی و استفاده از ظرفیت زمین مربوط به آموزش و پرورش در کنار این مرکز درمانی تاکید کرد.
در ادامه ایستگاه پاییزی شامل نمایشگاه محصولات صنایع دستی و دستاوردهای روستاییان و عشایر استان بوشهر در دهکده گردشگری دریایی بوشهر با حضور استاندار افتتاح شد.
در این نمایشگاه 17 غرفه برای عرضه محصولات مختلف در نظر گرفته شده است.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.