به گزارش ایرنا، دانیال اسفندیاری روز یکشنبه درنشست هماهنگی مراسم روز 13 آبان افزود: راهپیمایی 13آبان امسال با توجه به راه انداختن جنگ تبلیغاتی و رسانه ای و اقتصادی دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی از حساسیت خاصی برخوردار است و باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.
وی با بیان اینکه سه واقعه مهم تاریخ انقلاب در 13 آبان رخ داده که همگی آنان مهم است، گفت: ملت سرافراز و همیشه درصحنه ایران اسلامی بویژه مردم این شهرستان با حضور پرشور خود در این رویداد مهم سیاسی بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام، انقلاب، ولایت و رهبری به جهانیان نشان می دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: ادارات و نهادهای شهرستان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دست اندرکاران برگزاری مراسم روز 13 آبان همکاری لازم داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، از روزهای پرافتخار در تاریخ نظام مقدس اسلامی ایران و از یادگاران امام راحل است.
ضرغام مردانی افزود: 13 آبان امسال با توجه به تقارن با حماسه اربعین حسینی و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی گفت: افشای چهره و هویت واقعی استکبار به نمایش گذاشتن اقتدار ملت ایران و به تصویر کشیدن خط مبارزه و ظلم ستیزی ملت با مستکبران از دستاوردهای مهم 13 آبان است.
مردانی اظهارداشت: به منظور هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز 13 آبان جلسات متعددی با دستگاه های مرتبط برگزار و ساعت 9 صبح از یادمان شهدای گمنام تا مصلای جمعه گناوه برگزار می شود.
روز 13 آبان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده که یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.
تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عنوان این سه واقعه تاریخی است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.