به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه در آیین برگزاری این اردو گفت: اعزام تیم های جهادگر به مناطق کمتر توسعه یافته با هدف ارایه خدمات مختلف بویژه در حوزه سلامت به مردم از اهداف مهم سپاه است که بدین منظور همه ساله گروه های مختلف سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان به این مناطق اعزام می شوند.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: خدمت‌ رسانی به مناطق محروم و محرومان جامعه که صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند یکی از توفیقات مجموعه سپاه است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: این شبکه با همکاری سپاه پاسداران در طول سال اقدام به برگزاری اردوهای جهادی به منظور خدمت رسانی درحوزه سلامت به مردم روستاهای مختلف این شهرستان می کند.
محمد بازیاری افزود: اردوی جهادی اعزامی به روستای عباسی متشکل از پزشک عمومی، کارشناس تغذیه و کارشناس روان است که به مردم خدمات سلامت رایگان ارایه می دهند و درصورتیکه نیاز به ارجاع به سطح بالاتری داشته باشد به بیمارستان ارجاع داده می‌شوند.
وی اظهارداشت: کارشناسان تغذیه و سلامت روان نیز با هدف بهبود تغذیه کودکان و سالمندان، ارتقای مهارت‌های فرزند پروری و مهارت‌های زندگی با برگزاری جلسات مشاوره‌ای و کلاس‌های آموزشی سعی در توانمندسازی به مردم این روستا خدمات ارایه می دهند.
روستای عباسی از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.