مهرداد بیوکی روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا درباره کمبود سوخت درجایگاه های شهرهای جم و عسلویه افزود: در زمان حاضر مشکل دراین جایگاه ها برطرف شده و مردم نگران کمبود سوخت نباشند.
وی بیان کرد: همه انبارها و جایگاه های عرضه سوخت در استان بوشهر فعال است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
بیوکی اظهارداشت: با کمترین مشکل برخی از افراد سودجو سوخت مورد نیاز خودروهای مردم را در بشکه های 20لیتری ذخیره و با قیمت چند برابر اقدام به توزیع می کنند که انتظار می رود نیروهای نظارتی در این زمینه به جایگاه های عرضه سوخت کمک کنند.
وی یادآور شد: در زمان حاضر روزانه یک میلیون و 600 هزار لیتر سوخت از طریق 63 جایگاه فعال سوخت رسانی در اختیار مردم استان بوشهر قرار می گیرد.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گناوه نیز گفت: کمبود بنزین در جایگاه های عرضه سوخت این شهرستان وجود ندارد و مردم نگران نباشند.
وهاب تنگسیری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از مردم انتظار داریم که به شایعات توجه ای نکنند و مطمئن باشند که جایگاه ها در عرضه سوخت با مشکل روبرو نخواهند شد.
وی اظهارداشت: هم اینک چندین تانکر سوخت بنزین برای شهرستان گناوه بارگیری شده است.
درپی شایعه اعتصاب کامیون داران، مردم برخی شهرستان های جنوبی و شمالی این استان بدلیل نگرانی از کمبود احتمالی بنزین به جایگاه های عرضه سوخت هجوم آورده اند که باعث کندی توزیع و ایجاد صف های طولانی و ازدحام بیش از حد شده است.
6164/6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.