به گزارش ایرنا، سرهنگ عیسی داوریان روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: ملت ایران در بزرگترین آزمایش خود در دفاع مقدس پیروز و سربلند بیرون آمد.
وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار ما توانسته ایم با 120 برنامه متنوع که 75 برنامه آن شاخص است در این شهرستان اجرا می شود.
فرمانده سپاه سید الشهدا دیر بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بالابردن روحیه جهاد و شهادت طلبی و تقدیر از حماسه سازان و سربازان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی است.
وی، رژه نیروهای مسلح در اولین روزه از هفته دفاع مقدس، بزرگداشت روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، همایش نقش زن در دفاع مقدس، همایش بزرگداشت فرماندهان شهید شهرستان، آبروی محله یادواره شهید عبدالکریم فخرایی در روستای الی شمالی را از دیگر برنامه های این هفته عنوانکرد.
داوریان گفت: همچنین افتتاح پنج پایگاه مقاومت و عملیات اجرایی 10 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان در هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.
وی افزود: همایش موج افتخار با موضوع بررسی نقش شهرستان دیر در عملیات های دریایی دفاع مقدس و تجلیل از شهید بکران و همایش همکلاسی آسمانی به منظور بزرگداشت شهدای دانش آموز مدرسه آیت الله طالقانی شهر دیر از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان است.
هفته دفاع مقدس از روز 31 شهریور تا هفتم مهر ماه برگزار می شود.
شهرستان دیر با60هزار نفر جمعیت درجنوب استان بوشهر واقع است.
7207/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.