به گزارش ایرنا، حسام منصوری مطلق روز دوشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران این شهرستان افزود: قایق های بدون هویت باید ساماندهی و دستگاه های متولی برای شناسنامه دار کردن آنها تمهیدات لازم را اتخاد کنند.
وی اظهارداشت: پل ورودی شهر و خور مرده شور از طرح های مهم و حیاتی و حالت پدافندی درمواقع حساس و ضروری برای این منطقه است که مشمول مرور زمان شده و باید هرچه زودتر تعیین و تکلیف شود.
منصوری مطلق با تاکید بر برقراری ارتباط بی سیم بین دستگاه های عملیاتی در مواقع بحرانی گفت: در این خصوص جلسه ای با محوریت مخابرات و با حضور دستگاه های مرتبط تشکیل و رایزنی هایی با سازمان رادیویی کشور انجام شود.
معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه افزود: شهرداری و اداره برق در زمینه هرس درختان و جلوگیری ازخطرآفرینی آنها در محدوده کابل های برق بویژه درایام بارندگی تعامل لازم را داشته باشند.
وی گفت: وجود هرگونه داربست در نقاط مختلف شهر بر اساس ماده 55 ممنوع و شهرداری موظف به جمع آوری و جلوگیری از نصب آنها است.
معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه اظهارداشت: حضور اکیپ آتش نشانی شهرداری در زمان برگزاری آیین های ویژه دهه اول محرم ضرورت دارد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر و در کرانه خلیج فارس واقع است.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.