به گزارش ایرنا، عبدالرحیم خطیب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه وزارت نفت نمی تواند از تیم های لیگ برتری حمایت کند تاکنون نیز بار حمایت از تیم پارس جنوبی جم بر دوش شرکت های خصوصی و بویژه پتروشیمی ها بوده است.
وی بیان کرد: اکنون همه در تلاش هستند تا مشکلات مالی پارس جنوبی جم برطرف و همانند سال گذشته شاهد درخشش این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.
خطیب ادامه داد: شهرستان جم 75 هزار نفر جمعیت دارد که اکثریت آن نیز فوتبال دوست هستند و بر مردم استان بوشهر و بویژه شهرستان جم، استان های همجوار نیز به این تیم علاقه داشته و از آن حمایت می کنند.
وی گفت: با این همه هوادار شایسته نیست این تیم دغدغه مشکلات مالی داشته باشد زیرا تنها دلخوشی مردم جنوب استان همین تیم لیگ برتری است.
خطیب در ارتباط با حضور نیافتن تارتار در تمرین های تیم پارس جنوبی جم گفت: این اقدام وی در واقع انعکاس دغدغه بازیکنان و سایر مجموعه تیم در موضوع مشکلات مالی است که با تلاش مسئولان استان امیدواریم این مشکل برطرف و بزودی شاهد حل آنها باشیم.
پارس جنوبی جم اکنون با هشت امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
تارتار سرمربی تیم هفته گذشته پس از بازی برابر سپاهان اعلام کرد که تا زمان حل مشکلات مالی در تمرین های این تیم حضور پیدا نمی کند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.