بهرام رضائیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم های قدر از جمله تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی که پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را کسب کرده با تداوم شرایط یکنواخت حضور نیافتن در تورنمنت های بین المللی به نوعی اشباع و بی انگیزه شده بودند.
وی بیان کرد: حضور نیافتن در رقابت های بین المللی علاوه بر کاهش انگیزه تیم ها از کیفیت لیگ برتر نیز کاسته بود که با فراهم شدن حضور پارس جنوبی در مسابقات جهانی این مشکل برطرف شد.
رضائیان ادامه داد: برای حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان مسلم مسیگر به عنوان سرمربی تیم با بهره گیری از بازیکنان جوان و آینده دار در فرصتی اندک تیم را مهیای حضور در مسابقات جهانی کرد که در این مسابقات نیز با کسب عنوان نایب قهرمانی برای کشور و بویژه استان بوشهر افتخار آفرین شدند.
وی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز گفت: این تیم در طول تعطیلات نیم فصل با برگزاری اردوی تدارکاتی در تهران دیدارهای دوستانه خوبی انجام داد.
رضائیان ادامه داد: به منظور تقویت تیم برای حضور مقتدرانه در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور نیز مذاکره با 2 بازیکن مدنظر کادرفنی آغاز شده که با نهایی شدن آن اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.
وی افزود: در نیم فصل دوم رقابت تیم ها ها در لیگ سخت تر می شود ولی با این حال امیدواریم با تلاش مجموعه تیم و بویژه حمایت هواداران بتوانیم روند موفقیت خود را تداوم ببخشیم.
رضائیان در ارتباط با تیم جودو پارس جنوبی گفت: این تیم در پایان نیم فصل قهرمان لیگ برتر شد و این در شرایطی رقم خورد که با توجه به دوره ای شدن بازی های امسال همه تیم های برابر یکدیگر قرار گرفتند و همانند سال گذشته نبود که تیم ها در 2 گروه تقسیم بندی شوند.
وی گفت: در این بازی ها تیم پارس جنوبی حریفان مقتدر خود از جمله مقاومت، دانشگاه آزاد و پاس قوامین را با اقتدار شکست داد که امیدواریم در نیم دوم نیز این موفقیت ها تدام پیدا کند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.