مشکلات این روزهای کشور برای صاحبان مشاغل اینترنتی دردناک تر از سایرین است، چرا که دغدغه های مالی و عدم اطمینان بسیاری را برای آنان به همراه داشته است.

پایگاه خبری جماران: روزهای پرتنش کشورمان را از زوایایی متفاوت می توان مورد بررسی قرار داد، کم کاری مسئولین فرهنگی در راستای ترویج ارزش حجاب و پاسخگویی به افکار عمومی، عدم عملکرد صحیح گشت ارشاد، بی اعتمادی بخشی از مردم به مسئولین، عدم پاسخگویی مسئولین در برابر مردم و بسیاری مسائل دیگر روزهای تلخ و دشواری را برایمان رقم زده است.

 در این میان آنچه که نصیب بسیاری از افراد شده و فشار مضاعفی به آنان وارد می کند، تعطیلی کسب و کار آنان است که با فیلتر شدن و اعمال محدودیت های اینترنتی برایشان ایجاد شده است. بسیاری از افراد با فعالیت در فضای مجازی از جمله با ارایه دوره های آموزشی، تبلیغات، فروش و ... گذران زندگی می کردند، اما این کسب و کار آنان امروز به شدت آسیب دیده اند. 

در این زمینه تعدادی از مخاطبان جماران از ناتوانی در کسب درآمد در روزهای جاری گلایه کرده اند، که این امر علاوه بر مشکلات مالی، دغدغه های بسیاری برایشان ایجاد کرده و در نتیجه به فشارهای روانی بسیاری دچار شده اند. این نگرانی ها زمانی شدت بیشتری پیدا می کند که ترس از اعمال دائمی محدودیت ها با توجه به طرح صیانت وجود دارد.

از سوی دیگر در صورتی که صاحبان مشاغل اینترنتی با مشقت فراوان سعی در زنده نگه داشتن کسب و کار و حفظ منبع درآمد خود دارند با جوسازی هایی مورد حمله قرار می گیرند و این تلاش آنان از سوی افرادی حمل بر بی خیالی آنان شده و قبیح شمرده می شود. 

به همین خاطر ضروری است در میان همه گرفتاری های این روزها، مسئولین نگاهی به این بخش از جامعه داشته باشند، و حالا که افراد راهی برای کسب و کار یافته اند، گامی در راستای رفع نگرانی ها و آماده کردن شرایط برای بازگشت آرامش به خانواده های آنان بردارند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.