عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به نظر من اگر هر روز با مردم با صداقت و شفافیت صحبت کنیم و اهل اقرار و انفعال نباشیم و دروغ نگوییم و مبالغه نکنیم، انقلاب با تهدیدی مواجه نمی‌شود.

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز درباره حوادث سیاسی سالی که گذشت اظهار کرد: به نظرم می آید که انقلاب به معنای انتخاب، امتحان، آزمایش و آموزش است. هر روزی که بر ایران اسلامی می‌گذرد ما پخته‌تر و ورزیده‌تر می شویم و بیشتر به حقایق موجود جهان پی می‌بریم.

اکرمی ادامه داد: ما مخصوصا بعد از برجام و گربه‌رقصانی‌های امریکایی‌ها به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که باید به خودمان متکی باشیم و به خوداتکایی توجه بیشتری کنیم تا در عین حال که ارتباط با دنیا را لازم می‌دانیم بیشتر روی ظرفیت‌های خودمان اهتمام داشته باشیم و از ظرفیت خودمان استفاده کنیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: سال گذشته اعتراض‌ها و یا اغتشاشاتی پیش آمد ولی آنقدر نبود که ما آن را خیلی بزرگ کنیم. ایران یک کشور خیلی بزرگ است و جمعیت هشتاد میلیونی دارد و نمی‌شود با تظاهرات برخی از شهرها و آن هم با جمعیتی که می‌گویند اگر همه را جمع کنید صد هزار نفر هستند، این را به عنوان یک مشکل بنیادی حساب کنیم.

اکرمی افزود: این اتفاقات نوعی اعتراض به برخی رفتارها بود، و لی در عین حال همانطور که گفته‌اند هزار دوست کم است و یک دشمن زیاد است.

او تصریح کرد: به نظر من اگر هر روز با مردم با صداقت و شفافیت صحبت کنیم و اهل اقرار و انفعال نباشیم و دروغ نگوییم و مبالغه نکنیم، انقلاب با تهدیدی مواجه نمی‌شود. انقلاب اسلامی زمانی با تهدید مواجه می‌شود که صراحت و شفافیت نباشد و یا با افراط و تفریط با مسائل برخورد کنیم در این حالت قطعا با تهدید رو به رو می‌شویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 891438
  • منبع: اعتمادآنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.