معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: آنجا که همه معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی به فراموشی اصالت و هویت در جامعه برمی‌گردد، لذا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این وزارت بازگرداندن هویت به این قشر است.

 

به گزارش جماران؛ معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سازمان‌های مردم نهاد نقش بی‌بدیلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.

محمدمهدی تندگویان امروز در نشست هم‌اندیشی با دبیران سازمان‌های مردم نهاد در استان چهارمحال و بختیاری،اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی امروزه یکی از دغدغه‌های اساسی در جامعه محسوب می‌شود و یکی از مهمترین راهکارهای رفع این مشکلات، استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد است.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد نقش بی‌بدیلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند، تصریح کرد: با گسترش فعالیت سمن‌ها در جامعه می توان به اهدافی همچون کوچک‌سازی دولت، توانمندسازی مردم و مقابله با آسیب های اجتماعی دست یافت.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مشکل اصلی در حوزه جوانان را مساله هویت و اصالت جوانان دانست و گفت: از آنجا که همه معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی به فراموشی اصالت و هویت در جامعه برمی‌گردد، لذا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این وزارت بازگرداندن هویت به این قشر است.

تندگویان با اشاره به اینکه جوانان به عنوان اصلی‌ترین بخش از بدنه اجتماعی یک جامعه، همواره در تمام ادوار تاریخ نقش مهمی را در مناسبت‌های مختلف ایفا کرده‌اند، اظهارکرد: موضوعات مربوط به جوانان سال‌هاست که دغدغه بسیاری از کشورهای جهان است.

وی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی جوانان در اداره امور کشور گفت: قطعاً جوانان بیش از هر قشر دیگری به نیازها و مشکلاتشان آگاه هستند لذا باید بتوانند در اداره امور کشور بویژه در موضوعات مربوط به خودشان نقش داشته باشند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ سیاست‌گذاری درستی در حوزه جوانان نشده است، اظهارکرد: در دوره‌های مختلف کارهای مختلفی انجام شده ولی هیچ ریل‌گذاری مشخصی وجود ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.