پیشنهاد عضو سابق شورای شهر تهران برای شناسایی آسیب‌های جوانان

فاطمه دانشور، عضو سابق شورای شهر تهران تاکید کرد: پیش از هرچیز نیاز به نهادسازی و تشکیل شبکه‌های اجتماعی در حوزه جوانان داریم، چراکه در حال حاضر در بحث آسیب‌های اجتماعی با مسائلی همچون خودکشی، خودزنی، عدم تمایل به ازدواج و رواج ازدواج سپید و... روبه‌رو هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فاطمه دانشور در مراسم تودیع و معارفه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که امروز برگزار شد، با بیان این پیشنهاد که لازم است برای شناسایی آسیب‌های جوانان ستادی تشکیل شود، تصریح کرد: از سوی دیگر می‌توان از جوانان سالم نیز در نهادهای مربوط به جوانان استفاده کرد. در حال حاضر جوانان کشور تحصیلکرده هستند اما باید در سازمان‌ها تبدیل به متخصص شوند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

فرید موسوی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مدیر جدید ساماندهی امور جوانان می‌خواهم «فریاد حوزه جوانان» باشد، گفت: در سال‌های آتی این نخبگان و سرمایه‌های اجتماعی هستند که باید در جامعه فعایت کنند و دولت باید مشکلات این جوانان را که در انتخابات گذشته بی‌ادعا حامی دولت بودند، حل کند.

موسوی افزود: حتی در نظر گرفتن مرز سنی 50 سال برای مدیران نیز زیاد است. امیدوارم مهندس تندگویان در این زمینه تغییراتی را ایجاد کند و ادامه دهد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال مدل ذهنی و نگرشی جدید در حوزه صیانت از منابع جوانان هستیم، اظهار کرد: بحث صیانت بیشتر بر حوزه حفاظت از منابع طبیعی و ساختار متمرکز است در حالی که امروزه می‌دانیم منبع اصلی جوانان هستند که اگر نسبت به آنان بی‌توجهی شود، کشور متضرر خواهد شد.
 

 

دیدگاه تان را بنویسید