«یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه اعلام کرد این جنبش با طرح پیشنهادی مصر برای تبادل اسرا اعلام موافقت کرده است.

به گزارش جماران؛ رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه از موافقت این جنبش با پیشنهاد مصر برای تبادل اسرا خبر داد؛ پیشنهادی که دنبال رسیدن به یک توافق جدید برای تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و حماس است.

«یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه اعلام کرد این جنبش با طرح پیشنهادی مصر برای تبادل اسرا اعلام موافقت کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، السنوار گفت: این پیشنهاد حدود 2 هفته پیش که هیأت حماس به مصر سفر کرده بود، مطرح شد . این اطلاعات به طرف اسرائیلی نیز منتقل شده است، اکنون توپ در زمین اسرائیل است، اسرائیلی که این طرح را رد کرده است.

السنوار درباره جزئیات طرح مذکور توضیحاتی نداد اما روزنامه «الاستقلال» دو هفته پیش برخی از جزئیات این طرح را به شرح زیر منتشر کرد:

پس دادن اجساد 39 تن از اعضای حماس. در مقابل حماس جزئیاتی از اجساد نظامیان اسیر اسرائیلی ارائه خواهد داد ؛ پس از آن اسرائیل اسرای فلسطینی که در توافق «شالیت» آزاد و بار دیگر بازداشت شده‌اند را آزاد خواهد کرد تا مذاکرات برای توافق جدید تبادل اسرا به میانجیگری مصر آغاز شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.