اسیران فلسطینی محبوس در زندان های رژیم صهیونیستی یک ماه است که در اعتراض به شرایط نامساعد و زیر پا گذاشتن حقوقشان از سوی مسئولان و مقامات رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند.

به گزارش جماران، خبرگزاری فلسطینی معا امروز (سه شنبه) گزارش داد، اسیران فلسطینی به سیاست های ادامه دار بازداشت های اداری، زندان های انفرادی، ممانعت از ملاقات با خانواده و بی توجهی به بهداشت و موارد پزشکی توسط اشغالگران صهیونیست معترض هستند.
در پایان هفته چهارم اعتصاب غذای اسرای فلسطینی، سلامتی این اسیران به شدت وخیم شده و برخی از آنان به ضعف بینایی، سرگیجه، بیهوشی و کاهش وزن دچار و بسیاری از آنان نیز به بیمارستان ها منتقل شده اند.
اسیران فلسطینی اعلام کرده اند، تا رسیدن به تمامی خواسته هایشان اعتصاب غذا را ادامه خواهند داد.
این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند تا زمانی که زندانیان فلسطینی دست از اعتصاب غذا برندارند درباره خواسته هایشان با آنان مذاکره نمی کنند.
اداره امور زندان های رژیم صهیونیستی 36 نفر از اسیران اعتصاب کننده غذا را از زندان عوفر به بیمارستان صحرایی در هداریم انتقال داده است.
از سوی دیگر هیات دائمی حقوق بشر وابسته به سازمان همکاری اسلامی در نشست اخیر خود در جده از اعضای این سازمان خواسته در سطح بین المللی از اقدام اسیران فلسطینی حمایت کنند و به مقامات رژیم صهیونیستی به خصوص در شورای حقوق بشر برای احقاق حقوق اعتصاب کنندگان غذا فشار بیاورند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.