تشکل‌های سیاسی سرشناس کویت با محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در مقابله با شهروندان بی گناه فلسطین خواستار ادامه مبارزه با اسرائیل و تقویت این رویکرد در سطح منطقه شدند.

به گزارش جماران، گروه‌های سیاسی 'تریبون دمکراتیک ' و 'پیشرفت و توسعه' روز دوشنبه در بیانیه‌هایی به مناسبت فرا رسیدن روز نکبت از تمامی گروه‌های فلسطینی خواستند اختلافات و دو دستگی‌ها را کنار گذاشته و به مقابله مشترک با صهیونیست‌ها بپردازند.
گروه‌های کویتی در بیانیه‌های خود با اشاره به اینکه رویکرد مقاومت تنها راهکار دستیابی به اهداف و آرمان‌های فلسطینیان می باشد، تاکید کردند، رویکرد و گفتمان دروغین مذاکرات با رژیم صهیونیستی هیچ گاه به سود فلسطینیان نبوده است، چرا که صهیونیست‌ها همچنان به سیاست اشغالگری خود ادامه می‌دهند و با گذشت 69 سال از سالروز نکبت فلسطینیان، مردم این سرزمین همچنان به مقاومت خود در برابر اشغالگران ادامه می‌دهند.
در این بیانیه آمده است: ایستادگی عزتمندانه فلسطینیان در برابر ظلم رژیم صهیونیستی امروزه به صورت مستمر در سرزمین‌های اشغالی و در قدس اشغالی ادامه دارد، در حالی که برخی از کشورهای عرب مواضع خود را نسبت به رژیم صهیونیستی سست کرده و در زمینه حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین مادری و همچنین حق تعیین سرنوشت دچار تردید شده‌اند.
2 گروه سیاسی کویتی تاکید کردند: این کشورهای عربی که شعار صلح با اسرائیل را سر می‌‌دهند با استفاده از شیوه‌های مختلف به نوعی به گمراه کردن افکار عمومی دست می‌زنند و بر طبل مذاکره و سازش با اسرائیل می‌کوبند در حالی که می‌دانند امروزه کمترین شرایط برای گفت‌وگو و مذاکره با اشغالگران فراهم نیست.
در این بیانیه همچنین با اشاره به شرایط سخت و بغرنج هفت هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل، آمده است: اشغالگران از ارائه امکانات مورد نیاز زندانیان سرباز می زنند و به خواسته‌های انسانی آنها جامه عمل نمی‌پوشانند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.