آیت الله محسن غرویان از استادان برجسته حوزه علمیه قم در بیانیه ای از حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

 

به گزارش جماران، وی در این بیانیه اعلام کرد: اینجانب وظیفه حوزوی و ملّی خویش دانستم که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نمایم و آمادگی خود برای خدمت به دین و وطن و ملتم را اعلام کنم. 
وی در این بیانیه اظهار داشت: اینک پس از اظهار نظر شورای محترم نگهبان، بر اساس علم و عقلانیت و اخلاق، وظیفه سیاسی و اجتماعی خویش را احترام و التزام به قانون می دانم.
وی در این بیانیه ادامه داد: به همگان توصیه می کنم که در انتخابات شرکت نمایند و با حفظ وحدت ملی و انسجام و همدلی هر چه تمام تر، به کسی رأی دهند که بتواند اعتدال و صلح و صفا و آرامش را در جامعه حفظ کند.
در ادامه این بیانیه آمده است: اینجانب با الهام از اندیشه های حکیمانی بزرگ همچون بوعلی سینا و صدرالمتالهین شیرازی و امام خمینی (ره) و علمایی مانند رهبر معظم انقلاب و فقهایی سترگ همچون میرزای نائینی و صاحب جواهر و با درس گیری از عالمانی همچون آیت الله جوادی آملی و آیت الله هاشمی رفسنجانی، جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی را به عنوان فرد اصلح برای ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنم.
آیت الله غرویان در این بیانیه افزود: اینجانب حمایت خود از دیدگاه های ایشان( روحانی) در زمینه های مختلف سیاسی اجتماعی که همان دیدگاه های آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) است، اظهار می دارم. 
در ادامه بیانیه آمده است: خدای را سپاس که به ما نعمت ایمان و معرفت و معنویت عطا فرمود و ما را از قید جهل و خرافات و جاهلیت رهانید. امروز ملّت بزرگ ایران در آستانه تحولی عظیم و سرنوشت ساز قرار گرفته اند. بی شک انتخاب رئیس جمهور، گامی بس بزرگ در راستای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است.
غرویان نوشت: خداوند قدرت را در دست ملّت قرار داده است و هر گونه تغییر در سرنوشت جامعه را در گرو تغییر در اندیشه و اراده انسان ها و آحاد آن جامعه می داند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.