یک فعال سیاسی گفت: حافظه تاریخی جامعه بهترین میزان و مقیاس تشخیص درست نامزد اصلح است و مردم با اتکای به آن دوازدهمین رییس جمهور را انتخاب می کنند.

به گزارش جماران، اعظم طالقانی افزود: باید به سوابق نامزدها بها داد. اگر ما به گذشته افراد توجه کنیم می توانیم انتخاب درستی داشته باشیم. البته درباره عملکرد افراد نمی توان قضاوت صفر یا صدی داشت و هر کدام از نامزدها دارای نقاط ضعفی هستند. 
وی تصریح کرد: مردم با مراجعه به حافظه تاریخی خود قادر به تشخیص درست این موضوع هستند که کدام یک از جریان های سیاسی در اداره مملکت از وزن بیشتر و کارنامه بهتری برخوردار است. 
طالقانی گفت: باید معدل کاری افراد در گذشته را در نظر گرفت. آنانی که تجربه بیشتر و بهتری در ساختن جامعه ای سالم دارند و به فکر منافع این مملکت و اسلام هستند، گزینه بهتری برای در دست گرفتن قوه مجریه اند و به این ملاک ها باید عمل بر اساس تقوا و عقلانیت بیشتر را نیز اضافه کرد.
این فعال سیاسی ادامه داد: تقوا نیز به ظاهر افراد نیست بلکه هر کس که عاقل تر و بیشتر به فکر مردم و کشورش است، حتما شخص با تقواتری است. فرد با تقوا به این فکر نیست که در ایام داشتن پست و مقام؛ بار خود را ببندد و در آخر هم مسوولیت اقدامات خود را بر دوش این و آن بیندازند.
وی در پایان با اشاره به احراز صلاحیت برخی افراد گفت: در شرایط خاص موجود، تایید صلاحیت این ترکیب از داوطلبان به عرصه نهایی انتخابات و کنار گذاشته شدن جریانی خاص قابل پیش بینی بود؛ چرا که به قدرت رسیدن این جریان از همان ابتدا نیز فاقد منطقی درستی بود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.