محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران – اروپا که ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

به گزارش جماران، پژوهشکده پولی و بانکی اعلام‌کرد: چهارمین همایش تجاری ایران و اروپا با هدف ایجاد فضاهای مناسب و مستمر برای معرفی هر چه بیشتر فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

 

طی سال‌های گذشته به لطف توافق تاریخی برجام درهای کشور به سوی سرمایه‌گذاران خارجی بیش از پیش گشوده شد و شاهد گسترش تعاملات تجاری بین‌المللی با ایران هستیم. بنابراین برگزاری این همایش‌ها می‌تواند زمینه همکاری بیشتر فعالان اقتصادی ایران با سایر کشورها را فراهم کند.

تبادل نظر اندیشمندان، صاحبنظران و متخصصان حوزه‌های مختلف اقتصادی، حضور فعال شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی، برگزاری نشست‌های متقابل خصوصی میان اشخاص، شرکت‌ها و موسسات اروپایی و همچنین همتایان ایرانی، فراهم شدن پلتفرمی برای ملاقات با مشتریان و یا شرکای تجاری احتمالی آتی و ساخت شبکه ارتباطات اختصاصی و شخصی و همچنین معرفی محصولات و خدمات مختلف از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش به شمار می‌رود.

بنابر اعلام پژوهشکده پولی و بانکی، آخرین مهلت اعلام مشارکت و حمایت برای حضور در این همایش که توسط پژوهشکده پولی و بانکی با همکاری گروه مالکی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما برگزار می‌شود، ۳۰ فروردین ماه سال جاری و آخرین مهلت ثبت نام نیز دوم اردیبهشت ماه است.

متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۹۷ و ۸۸۶۵۷۳۹۵(۰۲۱) و دورنگار ۸۸۶۵۷۴۳۰ (۰۲۱) تماس بگیرند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.