عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت : رسانه‌ها سیمای واقعی جزیره کیش را معرفی کنند ؛ زیرا این جزیره دارای ویژگی های مذهبی بسیاری است .

به گزارش جماران، آیت‌الله احمد خاتمی عصر امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی مسجد جواد الائمه (ع) جزیره کیش در فاز (آ) شهرک میر مهنا افزود: آنچه تا کنون در مناسبت های مختلف و از دور می بینیم آن است که جلوه های دینی جزیره کیش آنچنان که باید همچون دیگر جنبه ها برجسته نشده است .
وی اظهار کرد : برای نشان دادن سیمای واقعی جزیره کیش باید جلوه های دینی آن بیشتر معرفی شود ، کیش ظرفیت های معنوی بسیاری دارد و 15 مسجد در آن فعال است .
امام جمعه موقت تهران برگزاری مراسم اعتکاف در دو مسجد کیش ،وجود حدود 50 هیات مذهبی و نمایش شکوه عزاداری عاشورا را نشانه ایمان مردم و توجه به مناسبت های اسلامی و فرائض دینی عنوان کرد و گفت : سعی شود تا جزیره کیش به گونه ای نشان داده نشود که دیگران فکر کنند کیش تافته ای جدا بافته از کشور است .
آیت‌الله خاتمی کیش را بخشی ارزشمند از ایران اسلامی با تمام ویژگی ها از جمله ظرفیت های مذهبی دانست و ابراز امیدواری کرد که با ساخت این مسجد در سریعترین زمان شاهد مسجدی فاخر باشیم.
وی از زحمات امام جمعه کیش در این راستا قدردانی کرد.
کلنگ ساخت مسجد جواد الائمه(ع) عصر امروز با حضور امام جمعه کیش ،معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش ،فرماندهان نظامی و انتظامی ،مدیرکل صداوسیمای کیش به زمین زده شد.
به گزارش ایرنا ، این مسجد به همت خیران در زمینی به مساحت یکهزار و 850 متر ساخته خواهد شد و دارای بخش های مختلف فرهنگی ، شبستان و کتابخانه است.
قرار است بخش نخست شبستان های این مسجد تا محرم امسال به بهره برداری برسد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.