به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غرفه مشاوره خانواده در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی راه اندازی شد.

در این غرفه مشاوران به زائران حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی در زمینه‌های مختلف مشاوره می‌دهند و مشکلات آنها را حل می‌کنند.

این غرفه در طبقه هم کف اداره اوقاف و امور خیریه اهواز در حرم علی بن مهزیار اهوازی راه اندازی شد.

برگزاری آئین معنوی اعتکاف در اهواز

آیین معنوی اعتکاف ویژه برادران در مسجد جامع نهضت‌آباد اهواز واقع در منطقه نهضت‌آباد(لشکرآباد) برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای حضور در این برنامه معنوی تا بیست و یکم فروردین ماه ادامه دارد که علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی با شماره 09166138895 تماس بگیرند.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب نیز به صورت حضوری در مسجد جامع نهضت آباد اهواز حضور یابند و برای شرکت در این برنامه معنوی نام نویسی کنند.

جشن میلاد حضرت جوادالائمه(ع) در مسجدسلیمان

با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز و مردم مسجدسلیمان جشن میلاد حضرت جوادالائمه(ع) همراه با برنامه‌های شاد برگزار شد.

جشن میلاد فرخنده امام جواد(ع) به میزبانی مسجد امام محمد تقی(ع) منطقه کوی شهید سلیمانی مسجدسلیمان انجام شد.

ادای احترام جوانان اهوازی به شیرمرد دجیل

جمعی از جوانان و نوجوانان اهوازی با حضور قطعه 2 گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان معروف به شیرمرد دجیل (سبع الدجیل) ادای احترام کردند.

در این برنامه که خانواده شهید نوری  نیز حضور داشتند مزار این شهید مدافع حرم غباروبی شد و حاضران آیاتی از قرآن کریم را تلاوت و به روح شهید نوری هدیه کردند.

شهید سید جاسم نوری به ‌عنوان آخرین فرزند خانواده سید جابر در پانزدهمین روز از اسفند ماه سال 1346 هجری شمسی در حمیدیه خوزستان پای به عرصه گیتی نهاد.

این شهید والامقام در روز پنج‌شنبه هفتم خرداد ماه سال 1394 هجری خورشیدی، در شهر الرمادی عراق مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان در مدینة الطب بغداد به شهادت رسید.

پس از آن پیکر مطهر شهید نوری به کربلای معلا منتقل و با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان عراقی و زائران ایرانی در بین الحرمین تشییع شد و به ایران انتقال یافت.

پیکر شهید نوری پس از انتقال به ایران در روز یکشنبه 10 خرداد ماه 1394 به حمیدیه برده شد و مردم حمیدیه با این شهید وداع کردند و بعد از آن نیز در اهواز با حضور اقشار مختلف مردم، رزمندگان عراقی و یمنی تشییع شد و بنا به وصیتش، در پایین مزار شهید مدافع حرم حبیب جنت‌مکان در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611086
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.