دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه از شبکه خبری ان بی سی خواست تحقیقات در مورد ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را متوقف کند.

 

به گزارش جماران، به نقل از حساب کاربری توییتر، وی با تکرار ادعای اثبات نشده خود در مورد شنود تلفن هایش از سوی باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا توییت کرد: کی قرار است 'چاک تاد' (مجری ان بی سی) با آن چشمان خواب آلودش و ان بی سی شروع به گفتن از رسوایی جاسوسی اوباما کنند و دست از داستان جعلی ترامپ/روسیه بردارند؟
ترامپ در توییت دیگری آورد: این همان رسانه جعل کننده خبر است که می گفت 'هیچ راهی برای پیروزی ترامپ نیست' و اکنون ماجرای ساختگی روسیه را مطرح می کند. یک شیادی واقعی!
به نوشته نشریه هیل، مشخص نیست ترامپ به کدام یک از اخبار منتشر شده در ان بی سی اشاره داشت. 
'چاک تاد' مجری این شبکه روز جمعه با 'آبه لوول' وکیل مدافع ارشد واشنگتن و 'جاش ارنست' سخنگوی کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری اوباما در مورد روسیه مصاحبه کرد. 
مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به موضوع تحقیق کمیته اطلاعات سنا، کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا و پلیس فدرال این کشور (اف بی آی) تبدیل شده است.
'مایکل فالین' مشاور امنیت ملی سابق ترامپ داوطلب شده است که درصورت برخورداری از مصونیت قضایی، اطلاعاتی در مورد رابطه کمپین ترامپ با روسیه را در اختیار اف بی آی و کمیته های کنگره آمریکا قرار دهد.
رئیس جمهوری آمریکا بارها اخبار مربوط به ادعای مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را ساختگی و دروغین توصیف کرده است. 
وی همچنین ماه گذشته ادعا کرد که اوباما قبل از انتخابات، مکالمات وی را شنود کرده است. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.