وزیر کشور گفت: 200 میلیون برگ تعرفه برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت سال آینده آماده شده است که تحت شرایط ویژه ای نگهداری و به حوزه ها ارسال می شود.

به گزارش جماران، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: همه تمهیدات قانونی برگزاری انتخابات در بخش انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس پیش بینی شده است. 
وی بیان کرد: هر کدام از این انتخابات ها با قانون و فرایند خاصی برگزار می شود که در این ارتباط هماهنگی های لازم با دستگاههای مرتبط در حوزه نظارت شکل گرفته است. 
رحمانی فضلی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی کار نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر روستا و شورای نگهبان نیز کار نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس( در چهار حوزه) را عهده دار هستند. 
وی با اشاره به برگزاری کمیته های امنیتی انتخابات گفت: همه تلاش ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، دیدنی و با قابلیت طرح در سطح جهان است. 
رحمانی فضلی یادآور شد: با فعال شدن کمیته تبلیغات انتخابات، این کمیته برای اطلاع رسانی برنامه های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به فعالیت خواهد پرداخت. 
وی یادآور شد: از 30 اسفند نام نویسی از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا و از 22 فروردین نیز نام نویسی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود. 
رحمانی فضلی در باره الکترونیکی برگزار کردن انتخابات گفت: بصورت موردی انتخابات شوراهای شهر و روستا در 10هزار شعبه الکترونیکی برگزار می شود تا از این طریق برای برگزاری انتخابات های آتی بصورت الکترونیک آمادگی لازم حاصل شود. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.