سید محمد کاظم نظری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس قانون، تبلیغات زودهنگام رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خلاف قانون است و با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.
وی از نامزدهای احتمالی انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا خواست به قانون احترام بگذارند و تا فرا نرسیدن مهلت قانونی از تبلیغات در فضای مجازی خودداری کنند.
وی تاکید کرد که تبلیغات غیرقانونی و قبل از موعد برخی نامزدهای احتمالی ممکن است در رد و یا تأیید صلاحیت آنان مؤثر واقع شود.
نظری در ادامه گفت که برخی آمارهای منتشره در فضای مجازی مربوط به شمار افراد شرکت کننده در انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان بویراحمد صحیح نیست و تنها بر اساس حدس و گمان است.
وی افزود: تاکنون داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان بویراحمد به‌طور رسمی نام‌نویسی نکرده‌اند که آماری از تعداد آنان منتشر شود.
به گفته وی آمار نهایی نامزدهای ثبت‌نام‌شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ششم فروردین‌ماه سال 96 مشخص می‌شود.
نام‌نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه جاری آغاز و تا ششم فروردین سال آینده ادامه دارد.
تبلیغات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس قانون، از 21 اردیبهشت‌ماه سال‌ آینده به مدت هفت روز ادامه دارد.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال 96 در سراسر کشور برگزار می‌شود.
شهرستان بویراحمد با حدود 290 هزار نفر جمعیت افزون بر 42 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد را در خود جای داده است.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.