مهدی مازنی گفت: اگر مدیریت عقلانی حاکم بود، هرگز امثال پلاسکو اتفاق نمی افتاد.

به گزارش جماران، مازنی  رئیس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی در نشست سراسری «اعتماد ملی، گفتمان امید» که روز گذشته در استان گلستان برگزار شد؛ ایجاد امید در جامعه جهت فعال شدن هرچه بیشتر جوانان و بانوان در راستای آرمان های انقلاب اسلامی را از اهداف حزب اعتماد ملی برشمرد و با ابراز امیدواری در مورد گسترش روز به روز تحزب در کشور گفت: توقع ما از دولت تدبیر و امید در مورد احزاب بیشتر بود چراکه احزاب بالاخص حزب اعتماد ملی بیشترین تلاش را در راستای رأی آوری دکتر روحانی انجام داده اند.

مازنی واژه «سلام روحانی» را به معنای سلام بر تحزب، عقلانیت، عدالت اجتماعی و آزادی دانست و افزود: از نظر ما سه ویژگی مهم که امام خمینی (ره) را از دیگران متمایز می کرد، جوان باوری، جوان گرایی و جوان اندیشی ایشان بود. ایشان جوان باور بود چراکه اگر مسئولیتی به جوانی سپرده می شد اطمینان داشت که در آن موفق می شود، جوان گرا بود زیرا اعتقاد داشت که جوانان باید در محوریت امور باشند و جوان اندیش بود زیرا از ایده و افکار نو استقبال می کرد.

وی افزود: ما نیز به نگاه امام به جوانان باور داریم. جامعه باید حضور جوانان در عرصه های مختلف و سطوح کلان را بپذیرد. نگاه به مدیریت باید عقلانی باشد و از نیروهای تازه نفس و خوش فکر جوان بهره ببرد و اگرنه صرف اینکه بگوییم مدیریت جهادی داریم کاری از پیش نخواهیم برد و باید منتظر وقایعی مانند پلاسکو و یا بدتر از آن در عرصه های مختلف مدیریتی کشور باشیم. اگر مدیریت عقلانی حاکم بود هرگز امثال حادثه تلخ پلاسکو اتفاق نمی افتاد.

مازنی با انتقاد از نحوه استخدام ادارات دولتی گفت: تا زمانی که عضویت در احزاب به جای امتیاز مثبت، امتیاز منفی برای استخدام در نظر گرفته شود، نمی‌توانیم شاهد گسترش تحزب در کشور باشیم. باید بلوغ سیاسی جامعه ما به حدی برسد که فعالان حزبی به حزبی بودنشان افتخار کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.