معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تحت هیچ شرایطی عاقبت خود را فدای دنیای دیگران نکنید و در بحث انتخابا ت اجازه ندهید امکانات دولت و بیت المال له و علیه کسی استفاده شود زیراحق الناس است

 .به گزارش جماران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علی اصغر احمدی در دومین جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با حضور استاندار تهران،مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور،معاونان سیاسی و امنیتی استاندار و اعضای ستاد برگزار شد گفت: در مدت باقیمانده به برگزاری انتخابات در حوزه های سیاسی جابجایی علی رغم خلا هایی که ممکن است وجود داشته باشد به حداقل برسد.
وی با اشاره به رعایت اعتدال و تعامل که از سوی رییس جمهور مطرح شده است افزود: لازم است در فرمانداری ها با نظر معاونت سیاسی استانداری ،شرایط موجود تثبیت شود که در فضای امروز تعامل و میزان رفاقت با حفظ اصول کارساز است .
معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اهمیت حفظ مرجعیت استان تهران در کل کشور تصریح کرد: مرجعیت تهران نه تنها از نظر جمعیت تهران بلکه به دلیل حضور اقوام و هموطنان مختلف از سایر شهرها اهمیت دارد.
احمدی به موضوع امنیت انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: در کنار تامین امنیت انتخابات که در قانون توسط نیروی انتظامی پیش بینی شده است،لازم است به امنیت روانی جامعه نیز توجه کنیم .
وی با اشاره به اینکه بودجه انتخابات پیش رو، به بودجه سال 1396 برمی گردد عنوان کرد:هنوز لایحه بودجه در مجلس است اما مقدمات آن انجام شده است و لازم است در بحث بودجه تابع یک چارچوب و قالب متناسب با هر منطقه و شعبه اخذ رای باشیم تا ضعف های گذشته مرتفع شود.
معاون سیاسی وزیر کشور به شرح قانون احزاب در بند 2 ماده یک قانون احزاب اشاره کرد و گفت: احزاب درقانون تعریف مشخص دارد و ماهیت خانه احزاب با خود احزاب متفاوت است به طوریکه خانه احزاب صنفی است و سیاسی نیست درحالیکه احزاب، ماهیت سیاسی دارند .
احمدی در پایان خطاب به فرمانداران و مسئولان ستاد انتخابات استان تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی عاقبت خود را فدای دنیای دیگران نکنید زیراحق الناس است و در بحث انتخابا ت اجازه ندهید امکانات دولت و بیت المال له و علیه کسی استفاده شود و در حفظ آبروی مردم دقت داشته باشید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.