رئیس اداره راه وشهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل، اعلام کرد که از بامداد دوشنبه تا ظهر همین روز بیش از 15 بهمن در جاده هراز رخ داده است.

به گزارش جماران، یوسف جغتا افزود: سقوط بهمن بیشتر درمسیر گزنک تا حدفاصل تونل آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع) جاده هراز بوده که خوشبختانه درزمان وقوع آن جاده بسته بود ومشکل خاصی پیش نیامد. 
وی با بیان اینکه بارش شدید برف وکاهش دید در جاده هراز از بامداد دوشنبه تاکنون ادامه دارد، اضافه کرد: البته از بعدازظهر امروز شدت برف کمتر شده و عوامل راهداری مشغول پاک کردن سطح جاده از برف هستند. 
رئیس اداره راه وشهرسازی لاریجان آمل ادامه داد: بیش از 30دستگاه ماشین آلات نمک پاش، لودر وگریدر درحال پاک کردن سطح جاده هراز ونمک پاشی بر آن هستند. 
وی از رانندگانی که قصد تردد از جاده هراز را دارند، خواست با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت الزام به سفر با اطمینان از سلامت فنی خودرو ، زنجیر چرخ ، پوشاک گرم و مواد غذایی به همراه داشته باشند. 
جاده هراز از صبح دوشنبه وبه علت بارش شدید برف وکولاک وکاهش دید بسته شد اما به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عصر دوشنبه این محور پرتردد اتصال مازندران به پایتخت با تلاش راهداران بازگشایی شد. 
عباسعلی نجفی در گفت و گو با خبرنگارایرنا از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست تا زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی داشته باشند. 
بارش برف از بامداد امروز در مازندران شروع شد و طبق گزارش هواشناسی ناپایداری جوی در این خطه شمال کشور تا پایان هفته آینده ادامه خواهد داشت. 
هراز یکی از پرتردد ترین جاده های کشور است که به علت فاصله کم آن به تهران یکی از محورهای حیاتی استان مازندران است. 
روزانه در این محور به طور میانگین 40 هزار دستگاه خودرو تردد دارند. 
حدود 110کیلومتر از مسیرجاده هرازاز شهرآمل تا بعد ازآستانه مبارکه امامزاده هاشم(ه) در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع شده است. 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.