رئیس پلیس‌راه استان همدان از مه‌آلودگی تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این وضعیت منجر به محدودیت تردد در کلیه محورها به ویژه گردنه‌های استان شده است بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

به گزارش جماران، سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است، افزود: تردد بدون زنجیرچرخ در کلیه محورها انجام می‌گیرد اما مه‌آلودگی منجر به کاهش میدان دید رانندگان شده است.

وی با تأکید بر اینکه میدان دید رانندگان به 30 تا 40 متر می‌رسد، یادآور شد: با توجه به وضعیت مذکور و لغزنده بودن معابر به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

رئیس پلیس‌راه استان همدان ادامه داد: در شرایط مه‌آلودگی، رانندگان حتما باید چراغ خودرو خود را روشن کرده و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی روزهای اخیر شاهد تصادفات فوتی نبوده‌ایم، افزود: تصادفات رخ داده در ایام بارندگی اخیر عمدتا خسارتی بوده است.

عزیزی از کاهش 50 درصدی ترددات خودروها نسبت به تابستان خبر داد و گفت: در ایام بارندگی نیز همواره شاهد کاهش 10 تا 15 درصدی تردد خودروها هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.