دادستان کل کشور گفت: فاجعه تلخ پلاسکو تلنگری برای مسئولان است تا در برخی از مسائل غفلت نکنند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در حاشیه نشست سراسری رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر، در جمع خبرنگاران افزود: مسئله أیمن سازی ساختمان ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در این زمینه نهادهایی چون شوراها ، شهرداری ها، وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی مسئول هستند.
وی ادامه داد: بجای فرافکنی و رنگ و لعاب سیاسی دادن به این قضایا به فکر مردم باشیم و هر مسئولی باید تلاش کند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه از یک دستگاه به تنهایی نباید انتظار ایمن سازی داشت، اظهار کرد: شهرسازی و وزارت کشور باید برنامه ریزی کنند و شوراها و شهرداری ها باید نسبت به این موارد اهتمام داشته باشند.
وی اضافه کرد: عقل و منطق إیجاب می کند فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی به فکر سلامت مردم باشیم.
دادستان کل مشور با بیان اینکه به دادستان ها دستور دادم سر صحنه حاضر باشند و موارد را پیگیری کنند، گفت: در مواردی که شاهد قضایی شدن این امر بودیم، قصوری از نقشه برداری و نحوه ساخت مشاهده می شود و مهندسین ناظر باید با وجدان و شرف کاری وارد شوند.
وی ادامه داد: بخش های مختلفی در این قضیه ذی دخل هستند و هر کسی باید به وظایف خود عمل کند و بافت های فرسوده باید درست شود.
دادستان کل کشور ابراز امیدواری کرد ، این حادثه تلخ به همراه خود خیراتی برای به حرکت درآوردن مسئولان داشته باشد.

** مبارزه با فساد توقف پذیر نیست
منتظری درباره مبارزه با فساد و بازداشت بدهکاران بزرگ بانکی گفت: مبارزه با فساد بحث توقف پذیری نیست و آنقدر این تلاش ها ادامه دارد که شاهد کاهش و نبودن فساد باشیم.وی ادامه داد: قوه قضاییه بدون إغماض به مسائل فساد رسیدگی می کند.
منبع: ایرنا
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.