دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اگر مشکلی در جامعه مشاهده شد نباید به اسلام شک کرد بلکه باید آسیب شناسی شود زیرا اسلام، دین محبت، خودسازی و انسان سازی است.

به گزارش جماران، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه جمعه در جمع مردم رفسنجان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر افزود: مسلمانان و متدینین باید در رفتار و کردارشان طوری عمل کنند که آبروی اسلام، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) خدشه دار نشود، لذا رفتارهای یک روحانی با یک فرد عادی یکی نیست.

وی بیان کرد: مسلمانان در کوچه، بازار، اداره، خانه و دیگر مکان ها باید مواظبت کنند تا رفتارشان موجب فرار مردم عادی از اسلام و انقلاب نشود.
وی گفت: مسلمان کسی است که مردم از دست و زبانش در امان باشند و در فضای مجازی امروز، هر چیزی را ننویسید، مسلمان نباید اهل فریب و دروغ باشد لذا کسانی که این کار را می کنند نمی توان آنها را مسلمان خطاب کرد. 
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: انسانهای امروز پیامبر را بهتر از انسانهای دیروز می شناسند و می پذیرند و در کشور آمریکا وقتی از ویژگیهای آن حضرت گفته می شود به راحتی ایمان آورده و مسلمان می شوند.
وی خاطرنشان کرد: حضرت محمد مصطفی (ص) با فقرا غذا می خوردند، در سلام کردن از دیگران سبقت می گرفت، امانتدار و بسیار با حیا بودند و هیچ وقت هیچ کسی نقصی از وی نتوانست بگیرد.
حجت الاسلام آقاتهرانی اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام اهل تشریفات نبود گفت: باید این ویژگی پیامبر را الگو قرار دهیم و اگر دارنده هم هستید اهل تشریفات نباشید و دنبال این باشید که بزرگ شوید و شخصیت پیدا کنید و با لباس و زرق و برق دنیوی هیچ کسی بزرگ و نامدار نمی شود.
وی با بیان اینکه اسلام به انسان، انسان بودن را یاد می دهد افزود: حضرت محمد (ص) بسیار بزرگ اما متواضع بود و به راحتی فقرا را درک می کرد.
وی اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت را دوست داشته باشید و نسبت به آنها مودت نشان دهید.
دبیرکل جبهه پایداری گفت: مودت را باید بروز داد با بوسیدن دست پدر و مادر، نوازش فرزند و ابراز دیگر محبت ها و مودت ها، آنها را دوست داشته باشید.
وی اضافه کرد: در پیاده روی اربعین حسینی کسانی در عراق بودند از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ که به اندازه وسعشان و توانشان از میهمانان و دوستداران ابا عبدالله الحسین(ع) پذیرایی می کردند و دوست داشتن اهل بیت و یارانش را اینگونه ابراز می کردند.
حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: اگر یکی از کاندیداها بداند که دیگری بر وی برتری دارد و به زبان نیاورد خیانت کرده است لذا این همه خون و شهید داده ایم که این کارها نشود و باید به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعتماد کنیم.
وی بیان کرد: اخلاقتان را اخلاق پیامبری کنید و اگر صلوات بلند بفرستید نفاق از میان می رود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.