در حاشیه جلسه روز گذشته هیات وزیران که به دلیل شرکت در مراسم بزرگداشت هفتمین روز ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، با تاخیر دوساعته برگزار شد برخی از اعضای دولت درباره ویژگی های مدیریتی ایشان صحبت می کردند.

آقای مهندس زنگنه می گفت در جریان یکی از بازدید های ایشان از طرح های آب و برق در زمان تصدی ریاست جمهوری، یکی از مدیران این صنعت را به ایشان معرفی کردم که بلافاصله گفتند ایشان را می شناسم و او را مخاطب قرار دادند و فرمودند که سه عذر خواهی به شما بدهکارم. در جریان دیدار قبلی سه نکته را شما گفتی و من نپذیرفتم و بعد از بررسی دیدم که حق با شما بوده است و الآن از شما عذرخواهی می کنم.
 اینکه کسی بالاترین مقام اجرائی کشور باشد و تا این حد درک تفصیلی از موضوعات داشته باشد، دیدار قبلی را بخاطر سپرده باشد، پس از استماع گزارش علیرغم اینکه اطلاعاتی را در یک جلسه نپذیرفته، پس از دیدار همچنان در صدد کشف واقعیت موضوع باشد و شهامت ابراز آن را داشته باشد، نشانه هایی از بزرگی مردی است که این روزها سراسر ایران داغدار او است.
آقای مهندس زنگنه می گفت من درک از اعداد و دقت در آن را مرهون آیت الله هاشمی رفسنجانی هستم. در حضور ایشان گزارش ها به دقت استماع و در محتوای آن اندیشه می شد، تعارض های احتمالی مورد سوال قرار می گرفت و بازدیدها را از یک بازدید تشریفاتی به یک بازدید سنجیده مدیریتی تبدیل می کرد و کسی تصور نمی کرد که بتواند در حضور ایشان، اعداد و ارقام را بدون دقت کافی مورد استفاده قرار دهد.

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.