به گزارش ایرنا، حسن اسماعیلی در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان افزود: دولت یازدهم با شعار اعتدال روی کارآمده و به دور از افراط و تفریط گام های موثری در برداشتن مشکلات جامعه برداشته است.
وی اظهارکرد: خدمات ارایه شده به این منطقه، حق مردم این شهرستان بوده و لیاقت و شایستگی بیشتری دارند.
فرمانداردیلم ادامه داد: رهایی از تحریم هوایی پس از 39 سال و اضافه شدن هواپیمای جدید درچند روز گذشته یکی از دستاورد و برکات برجام بوده است.
وی گفت: موفقیت های بدست آمده در پسابرجام مرهون هدایت های رهبری، خون شهدا، شعار و وعده های داده شده دولت بارعایت خطوط قرمز است که دستاوردی بزرگ و ارزشمند برای ایران اسلامی دربرداشته است.
وی افزود: دولت در حوزه سیاست داخلی برنامه و طرح های مهم اجرایی کرده که تاکید و توجه به سلامت یکی از مهم ترین آنهاست.
اسماعیلی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تنها دراین شهرستان یک پزشک مستقر بود اما درسال گذشته هفت پزشک اضافه و استقرار یافت.
فرماندار دیلم بیان کرد: قبل از دولت دکتر روحانی یک مرکز درمانی فقط نام بیمارستان را یدک می کشید و تنها خدمات درمان بستری انجام می داد که با نگاه خاص و ویژه دولت یازدهم با حضور وزیر بهداشت، بخش داخلی، زنان و زایمان و بستری راه اندازی که در طول قدمت شهرستان شدن این منطقه تاکنون چنین خدماتی در حوزه سلامت انجام نگرفته است.
وی گفت: با بررسی های بعمل آمده در زمینه حضور استانداران پس ازانقلاب اسلامی، تنها استاندار کنونی بیش از 17بار در این شهرستان حضور که برکات خوبی برای منطقه داشته است.
اسماعیلی افزود: استاندار بوشهر به پروژه جاده دیلم –گناوه که در افکارعمومی به جاده مرگ معروف است، حساسیت و نگاه خاصی داشته و تاکنون 450 میلیارد ریال اعتبار ویژه استانی و 50 میلیارد ریال اعتبار ملی درسال گذشته به این محور اختصاص و پیشرفت قابل قبولی داشته و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
وی تاکید کرد: امروز بر مدیران واجب و تکلیف است که نظام و دولت را درحوزه های کاری خود به مردم اطلاع رسانی کنند.
امام جمعه دیلم با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: یکی از درس هایی که از این شخصیت باید بگیریم استفاده از فرصت هایی که در کشور وجود دارد.
حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری افزود: رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام از تمام عمرش به نفع اسلام ، انقلاب و نظام و مردم استفاده کرد و خیلی از مدیران در سطح کلان دست پرورده این شخصیت هستند.
امام جمعه دیلم گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این بزرگوار نه تنها یک ریال ازنظام و بیت المال برای خودش استفاده نکرد بلکه آن را برای نظام هزینه کرد.
دراین جلسه محمدباقر گله گیر به عنوان بخشدارمرکزی دیلم معرفی و از خدمات چندین ساله حسن درویشی بخشدار سابق تقدیر شد.
شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215** خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشا ردهنده: خدانظر خواجه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.