به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در این پیام تسلیت که نسخه ای از آن در اختیار ایرنای مراغه قرار گرفت آورده است: اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شی، یار دیرین امام و رهبری مرد دیانت، سیاست و جهاد حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دار فانی را وداع گفته و به لقاءالله پیوست.
در این پیام آمده است: ایشان علاوه بر تلاش های علمی و حوزوی در سال های مبارزه با رژیم طاغوت، همواره همراه امام امت بوده و با تحمل سال ها حبس و شکنجه از مبارزه علیه نظام استبداد کوتاه نیامدند و در همه حوادث و قضایای مهم دوران مبارزه و زمان حیات مبارک حضرت امام در شمار نزدیکترین یاران امام و خدمتگزاران برجسته کشور به شمار می رفتند این شخصیت وارسته و مبارز و سنگ صبور انقلاب اسلامی در دوران رهبری مقام معظم رهبری همواره همراه و رهرو ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله) بودند.
در این پیام آمده است: علاوه بر فعالیت های سیاسی و مبارزاتی،رمسئولیترهای مهمی از قبیل جانشینی فرماندهی کل قوا، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست مجلس خبرگان رهبری صفحات مهمی از زندگی پر بار این مجاهد نستوه و عالم بزرگوار را تشکیل می دهد.
آیت الله پورمحمدی در این پیام این ضایعه دردناک را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و ملت شریف ایران و به خانواده محترم آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض کرده و آورده است: متضرعانه از محضر حضرت ربوبی مسئلت می کنم که روح ایشان را مشمول رحمت خود قرار داده و بر علو درجات ایشان بیافزاید .
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یاردیرین امام و رهبری عصر امروز یکشنبه به علت عارضه قلبی به امام راحل، همرزمان شهید و همه شهیدان انقلابی و دفاع مقدس پیوست.
تنظیم و انتشار: عیسی عطاپور**
3077/

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.