سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: به شدت نیاز به بالگرد داریم به خصوص برای کمک به مادران باردار بیماران خاص و دیالیزی وضعیت بسیار نگران کننده است. امیدواریم کمک‌رسانی به مردم این منطقه در اولویت قرار بگیرد و مسئولان به موقع ورود کنند. نگران وضعیت دشتیاری هستیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر برخی گزارشات حجم آبی که می‌آید از طوفان گونو بیشتر است، متاسفانه زیرساخت‌های مدیریت بحران را در این منطقه نداریم به شدت در آنجا احساس خطر می‌کنم و خواهشم از همه مسئولان مخصوصا در حوزه مدیریت بحران، هلال احمر، وزارت کشور و دوستان دیگر به خصوص ارتش و سپاه این است که ورود جدی داشته باشند.

معین‌الدین سعیدی درباره جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان با توجه به بارش‌های اخیر چند روزه کشور گفت: متاسفانه حجم سیلابی که از رودخانه‌های جنوب استان و فصلی مثل کاجو و سرباز وارد شده بسیار بسیار زیاد است و از طرفی هم زیرساخت‌ها کم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابر برخی گزارشات حجم آبی که می‌آید از طوفان گونو بیشتر است، متاسفانه زیرساخت‌های مدیریت بحران را در این منطقه نداریم به شدت در آنجا احساس خطر می‌کنم و خواهشم از همه مسئولان مخصوصا در حوزه مدیریت بحران، هلال احمر، وزارت کشور و دوستان دیگر به خصوص ارتش و سپاه این است که ورود جدی داشته باشند.

نماینده چابهار خاطرنشان کرد: اوج بحران، در منطقه تلانگ (شهرستان قصرقند)، بخش های پیرسهراب و پلان و منطقه عورکی ( شهرستان چابهار) و شهرستان دشتیاری می باشد.

وی ادامه داد: به شدت نیاز به بالگرد داریم به خصوص برای کمک به مادران باردار بیماران خاص و دیالیزی وضعیت بسیار نگران کننده است. امیدواریم کمک‌رسانی به مردم این منطقه در اولویت قرار بگیرد و مسئولان به موقع ورود کنند. نگران وضعیت دشتیاری هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.