محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: درباره میزان مشارکت مطلوب از نظر دولت در انتخابات، اظهارکرد: عددی که برای مشارکت در دولت تعیین نشده ولی با توجه به مسائل داخلی، منطقه‌ای و جهانی هرچه مشارکت بیشتر باشد بهتر است. هرچه مجلس از پشتوانه مردمی قوی‌تری برخوردار باشد، در حل مشکلات بهتر می تواند عمل کند. مجلس قوی در کنار دولت قوی می‌شود ایران قوی.

به گزارش جماران؛ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت تلاش می کند مشارکت در انتخابات بیشتر شود، گفت: دلایل و ضرورت‌های مشارکت به خوبی تبیین شود.

محمد حسینی در گفت وگو با ایسنا درباره میزان مشارکت مطلوب از نظر دولت در انتخابات، اظهارکرد: عددی که برای مشارکت در دولت تعیین نشده ولی با توجه به مسائل داخلی، منطقه‌ای و جهانی هرچه مشارکت بیشتر باشد بهتر است. هرچه مجلس از پشتوانه مردمی قوی‌تری برخوردار باشد، در حل مشکلات بهتر می تواند عمل کند. مجلس قوی در کنار دولت قوی می‌شود ایران قوی.

وی ادامه داد: دولت تلاش می‌کند که مشارکت در انتخابات بیشتر شود. هر وزارتخانه با توجه به مجموعه ای که سر و کار دارد از جمله خانواده ها، معلمان، اساتید و ورزشکاران، باید تشویق به اصل مشارکت کند. ما بنا نداریم از فرد یا لیستی حمایت کنیم ولی دلایل و ضرورت های مشارکت به خوبی تبیین شود.

وی در پاسخ به این پرسش که دولت با مجلس با رای بالا بهتر کار می‌کند یا رای پایین، گفت: هرچه مجلس قوی‌تر باشد به نفع کشور است. همکاری این دو قوه بسیار موثر است و همانطور که رهبری فرمودند باید همدلی و هم افزایی میان این دو قوه وجود داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.