وحیدی وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت لایحه ساماندهی تجمعات هم گفت: قبلا گفتم یک طرح در مجلس بود ما هم لایحه را داده‌ایم و به مجلس هم رفته است.

به گزارش جماران؛ وزیر کشور گفت: ما برای صدور هر حکمی باید نظر دستگاه‌های نظارتی را داشته باشیم به اضافه صلاحیت‌های حرفه‌ای که گاهی زمان می‌برد. احراز صلاحیت‌های لازم باید اتفاق بیفتد.

احمد وحیدی وزیر کشور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتخاب شهردار نسیم‌شهر که امام جمعه این بخش هم انتقاداتی به تاخیر در صدور حکم وی داشته است، گفت: ما برای صدور هر حکمی باید نظر دستگاه‌های نظارتی را داشته باشیم به اضافه صلاحیت‌های حرفه‌ای که گاهی زمان می‌برد. احراز صلاحیت‌های لازم باید اتفاق بیفتد.

وزیر کشور در مورد ارائه آمار از اتصال شهرداری‌ها به سامانه صدور مجوزها گفت: کلانشهرها وصل شدند و الان یکی کار جدی در حال انجام است تا تعداد بیشتری از شهرداری‌ها وارد این مجموعه شوند.

وحیدی در مورد آخرین وضعیت لایحه ساماندهی تجمعات هم گفت: قبلا گفتم یک طرح در مجلس بود ما هم لایحه را داده‌ایم و به مجلس هم رفته است.

وی درخصوص تشکیل استان تهران غربی گفت: این درخواست وجود دارد و در مسیر بررسی قرار دارد هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.