گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

محورهای اصلی استیضاح احتمالی وزیر کشور از زبان عضو کمیسیون آموزش مجلس/ قاسمی پور: 35 نفر از نمایندگان بر روی تصمیم خود مصر هستند

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس به خبرنگار جماران گفت: در جریان استیضاح وزیر کشور قالیباف از ابتدا سعی نداشت که مجلس و دولت در تقابل بوده بلکه نهایت همکاری داشته باشند.

شیوا قاسمی پور به خبرنگار جماران گفت: در ادامه جلسه استیضاح وزیر کشور قرار بر آن شد کارگروهی از نمایندگان به وزارت کشور رفته و با وزیر صحبت کنند و تا امروز نیز ۳۵ نفر از نمایندگان بر روی تصمیم خود مصر هستند. محورهای اصلی استیضاح عبارت‌اند از: مدیریت اعتراضات اخیر، بحث اربعین و استفاده از مدیران بدون توانمندی و کارایی لازم که در سطح استان‌ها به کار گرفته شدند؛ اما عده‌ای آن را به معاون سیاسی وصل کردند، در حالی که ارتباطی با این موضوع نداشت، اما اصل مشکلات نمایندگان در مورد موضوعات مردم است که معضل بوده و هنوز حل نشده است.

 

شیوا قاسمی پور

 

قاسمی پور گفت: حال نمایندگان به وزارت کشور رفته و بر برروی محورها صحبت می‌کنند و بعد آن طبق قانون پیش برود اما تا امروز نیز فکر میکنم طبق قانون پیش نرفته است و دولت و مجلس انقلابی یکسری ملاحظات دارند که با برطرف شدن آن مشکلات حل می‌شود.

وی تاکید کرد: در جریان استیضاح وزیر کشورT قالیباف از ابتدا سعی نداشت که مجلس و دولت در تقابل بوده بلکه نهایت همکاری داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.