حزب الله لبنان درباره‌ی حمله به مرکز ارتش صهیونیستی در منطقه‌ی شتولا اعلام کرد: صهیونیست ها را هدف قرار دادیم؛ چند تن کشته و زخمی شدند.

به گزارش جماران؛ حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای پاسخ به تجاوزهای اسرائیلیان و حمله‌ی این رژیم به اهالی رسانه که به شهادت عصام عبدالله و زخمی شدن چند تن از روزنامه‌نگاران منجر شد و همچنین بمباران یک خانه در شبعا که به شهادت شهروندان لبنانی، خلیل اسعد علی هاشم و رباد حسین عاکوم انجامید، گروه شهیدان علی یوسف علاء الدین و حسین کمال مصری صبح امروز یکشنبه ۲۰۲۳/۱۰/۱۵ مرکز ارتش دشمن صهیونیستی در منطقه‌ی شتولا را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن چند تن انجامید.

 

روز سخت اشغالگران 

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که شمال فلسطین اشغالی امروز روز سختی را پشت سر گذاشت؛ روزی که شاهد شلیک موشک، راکت های ضد زره و زخمی شدن تعداد زیادی اسرائیلی بود.

 

رسانه های اسرائیلی: درگیری شدید در شهرک«کریات شمونه»

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که در شهرک «کریات شمون» تبادل آتش شدیدی رخ داده و ارتش از شهرک نشیان خواست در پناهگاه ها بمانند.

 

 حزب الله لبنان حمله به یک پایگاه دیگر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد

پیام حزب الله لبنان درباره‌ی حمله به پایگاه صهیونیستی راهب: در راستای پاسخ به تجاوزهای پی‌درپی صهیونیستی به روستاهای مرزی مجاهدان مقاومت اسلامی به صورت مستقیم و با سلاح‌های متناسب به پایگاه صهیونیستی راهب حمله کردند.

حزب الله لبنان همچنین نام یک شهید خود را که پس از زخمی‌شدن در درگیری با رژیم صهیونیستی امروز به شهادت رسید، اعلام کرد: حسین کمال مصری (جواد)

 

حزب الله لبنان: تانک رژیم صهیونیستی را هدف گرفتیم؛ همه راکبان آن کشته و زخمی شدند

پیام حزب الله لبنان درباره‌ی حمله به تانک مرکاوا در پایگاه راهب: مجاهدان مقاومت اسلامی با موشک‌های هدایت‌شونده یک تانک مرکاوا در پایگاه راهب را هدف قرار دادند که پس از برخورد مستقیم موشک با آن، راکبان آن همگی کشته و زخمی شدند.

حجم ویدیو: 2.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.