سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه گفت: با دستور سرلشکر سلامی بخش‌های امدادی و درمانی سپاه آماده مشارکت در امدادرسانی به زلزله زدگان افغانستانی هستند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، سخنگو سپاه گفت: با دستور سرلشکر سلامی بخش‌های امدادی و درمانی سپاه آماده مشارکت در امدادرسانی به زلزله زدگان افغانستانی هستند.

در پی زلزله ۶/۳ ریشتری چند روز قبل در شمال غرب به شهر هرات و ولایات همجوار این شهر در افغانستان سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و مسلمان افغانستان به ویژه خانواده‌های قربانیان و خسارت دیدگان زلزله اخیر، گفت:

با دستور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه مبنی بر امدادرسانی به زلزله زدگان افغانستانی، یگان‌های امدادی و درمانی سپاه و بسیج آماده هستند تا در صورت درخواست مقامات کابل در چارچوب همکاری‌های انسان دوستانه و بر اساس آموزه‌های اسلامی به کمک مردم زلزله زده و آسیب دیده از زلزله اخیر بشتابند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مصائب و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله علاوه بر کشور عزیزمان در صورت نیاز به مردم سایر کشورهای دیگر بویژه کشورهای منطقه که با مصائبی چون زلزله مواجه شده‌اند یاری رسانده است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.