سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شما جوانان به برکت هوش سرشار و دسترسی و مطالعاتی که دارید، ببینید اول انقلاب کشور را با چه وضعیتی تحویل گرفتیم؛ ایران مستمعره امریکایی‌ها بود و در یک کلام همه امورات کشور توسط امریکا و انگلیس مدیریت می‌شد و امام به برکت انقلاب اسلامی این کشور را از حلقوم امریکا و انگلیس بیرون کشید و تقدیم ملت ایران کرد؛ ملت با وفا، با محبت و باصفایی که در چهار دهه گذشته در جهت تحقق آرمان‌های امام و رهبری کوشیدند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی لحظه‌ای را برای تعمیق گفتمان انقلاب از دست نداد و جبهه‌ای به طول و عرض جریان مقاومت راه‌اندازی کرد و موجب افتخار امت اسلامی، جهان تشیع، ایران عزیز و مردم کرمان شد.

به نوشته ایلنا، سردار رمضان شریف صبح امروز پنجم مهرماه در اجتماع سراسری جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب در میدان شورای شهر کرمان اظهار کرد: استان کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله یکی از نمادهای درخشان و نگین دفاع مقدس است و خدارا شاکریم که مردم ولایتمدار و خونگرم استان کرمان در دفاع مقدس خوش درخشیدند.

وی افزود: هر سال در هفته دفاع مقدس ما به یاد چهره مصمم، با انگیزه و با ایمان جوانانی می‌افتیم که در جبهه‌های جنگ حضور یافته، لشکر ۴۱ ثارالله را ایجاد و در طول دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط شب‌های عملیات این لشکر به نمایندگی و نام مردم کرمان خوش درخشید.

شریف بیان کرد: خدارا شاکریم که فرماندهی لایق، بی نظیر و منحصر به فرد از دیار کرمان فرماندهی این لشکر را به عهده داشت و بعد از دفاع مقدس لحظه‌ای را برای تعمیق گفتمان انقلاب از دست نداد و جبهه‌ای به طول و عرض جریان مقاومت راه‌اندازی کرد و موجب افتخار امت اسلامی، جهان تشیع، ایران عزیز و مردم کرمان شد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز جمع شدیم به روح مطهر حاج قاسم و شهدای لشکر ۴۱ ثارالله اعلام کنیم همچنان به آرمان‌هایی که شما برای تحقق آن به شهادت رسیدید، وفادار هستیم.

وی افزود: گام اول انقلاب را در چهار دهه گذشته مصمم، محکم و ماندگار برداشتیم و علی‌رغم همه توطئه‌های دشمن، کشور را در معرض یک جهش بسیار بسیار امید آفرین قرار دادیم.

شریف تصریح کرد: خداراشاکریم به برکت خون شهیدان، استقامت مردم وهدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب امروز ایران اسلامی سربلند، سرافراز و منبع الهام بخشی برای همه آزادگان جهان و مسلمانان است.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: در این میدان عهد می‌بندیم برای تحقق آرمان‌ها و مطالباتی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم ابلاغ فرمودند که همانا استمرار و تعمیق بخشی به گام اول انقلاب است را شاهد باشیم.

وی افزود: شما جوانان عزیز در عرصه جدید و مختلف علمی، فناوری، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با توجه به بنیان مستحکمی که در گام اول انقلاب نسل دوران دفاع مقدس و انقلاب پایه گذاری کرد، امتداد بدهید.

شریف بیان کرد: به آینده امیدوار هستیم همچنان که گذشته درخشانی را پشت سر گذاشتیم و فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به قله نزدیکیم، واقعیت عینی، ملموس و قابل سنجش است و در هر حوزه‌ای که خودمان را با قبل از انقلاب یا کشورهای همسایه مقایسه کنیم، به راحتی می‌توانیم شاخص‌های نزدیک بودن به قله را احصا کنیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شما جوانان به برکت هوش سرشار و دسترسی و مطالعاتی که دارید، ببینید اول انقلاب کشور را با چه وضعیتی تحویل گرفتیم؛ ایران مستمعره امریکایی‌ها بود و در یک کلام همه امورات کشور توسط امریکا و انگلیس مدیریت می‌شد و امام به برکت انقلاب اسلامی این کشور را از حلقوم امریکا و انگلیس بیرون کشید و تقدیم ملت ایران کرد؛ ملت با وفا، با محبت و باصفایی که در چهار دهه گذشته در جهت تحقق آرمان‌های امام و رهبری کوشیدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: دو هفته قبل که توفیق داشتم به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه که تازه توسط رهبری به درجه سرتیپ تمامی نائل شدند، در محضر معظم له حضور داشتم، هر کدام از سرداران در مقابل رهبری جمله‌ای را گفتند و آقا متناسب پاسخی دادند.

شریف ادامه داد: بنده به نمایندگی از شما مردم کرمان و رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله عرض کردم مردم کرمان و رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله مشتاق زیارت چهره نورانی شما هستند و رهبری با تبسمی فرمودند "من مردم کرمان را خیلی دوست دارم". این مدال افتخاری برای مردم ولایتمدار کرمان است. مردمی که قاسم سلیمانی و سرداران دیگر مانند حاج قاسم در خود پرورش داده است.

وی تصریح کرد: لبخند رضایت رهبری همواره با شنیدن نام لشکر ۴۱ ثارالله کاملا مشهود است و نشان می‌دهد ایشان از مردم کرمان و لشکر ثارالله راضی هستند و ما بابت این رضایت خدا را شاکریم و از خداوند می‌خواهیم که این پیوند عمیق و وثیق مردم کرمان را با نائب امام زمان(عج) روز به روز مستحکم‌تر بکند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروز به رهبر معظم انقلاب می‌گوییم مردم کرمان برای تحقق فرامین شما جان می‌دهند و برای این جان دادن افتخار می‌کنند و سابقه مردم کرمان این را به خوبی نشان داده است.

وی در پایان سخنانش گفت: از مردم و جوانان استان کرمان حرکت‌های نو و تحول‌آفرین در تحقق بیانیه گام دوم که برای کل کشور و حامیان انقلاب الگو بشوند، انتظار است و به تحقق این امر امیدوار هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.