این مقام صهیونیستی مدعی شد: ایران باید با تهدید هسته‌ای معتبری مواجه شود. تا زمانی نخست‌وزیر هستم هرچه در توان دارم برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای انجام خواهم داد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود مدعی شد که این رژیم تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای انجام خواهد داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد که ایران تلاش خواهد کرد تا صلح در حال شکل‌گیری میان اسرائیل و عربستان سعودی را بر هم بزند. 

نتانیاهو طی سخنرانی خود همچنین با به نمایش گذاشتن نقشه‌ای مدعی شد که صلح با عربستان سعودی باعث ایجاد "خاورمیانه‌ای جدید" خواهد شد.

وی در ادامه ادعا کرد که جامعه بین‌المللی در قبال آنچه او «ستیزه‌جویی‌های ایران» خواند، بی‌تفاوت است. 

نتانیاهو بیان کرد که برای توقف این ستیزه‌جویی‌ها تحریم‌های ضدایرانی باید بازگردانده شود و این کشور باید با تهدید هسته‌ای معتبری مواجه شود. 

وی تصریح کرد: قدرت‌های غربی هشت سال پیش وعده دادند که اگر ایران توافق هسته‌ای را نقض کرد مکانیسم ماشه را فعال می‌کنند. ایران هم‌اکنون توافق را نقض کرده است اما این تحریم‌ها برای متوقف کردن جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران بازگردانده نشده‌اند. این سیاست باید تغییر کند.  

این مقام صهیونیستی مدعی شد: ایران باید با تهدید هسته‌ای معتبری مواجه شود. تا زمانی نخست‌وزیر هستم هرچه در توان دارم برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای انجام خواهم داد.

مقامات صهیونیستی پیش از این بارها ادعاهایی را علیه ماهیت برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرده‌اند، در حالی‌ که این ادعاهای واهی آنها هرگز به اثبات نرسیده است.

مقامات ایران نیز به‌طور مکرر این ادعاها را رد کرده و تاکید دارند که سلاح هسته‌ای هیچ جایی در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران ندارد.


photo_2023-09-23_07-35-08

 

رژیم صهیونیستی تهدیدات ضد ایرانی نتانیاهو را اصلاح کرد!

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو بخشی از نطق ضد ایرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل را اشتباه خوانده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش در اظهاراتی ضد ایرانی در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل، گفته بود که ایران باید با "تهدید هسته‌ای معتبری" مواجه شود. 

حال دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو بخشی از متن را اشتباه خوانده و در متن سخنرانی او به جای "تهدید هسته‌ای معتبر" از "تهدید نظامی معتبر" استفاده شده است.

این دفتر در ادامه اعلام کرد که موضع نتانیاهو همان متن نوشته شده‌ی سخنرانی است.

الی کوهن، وزیر خارجه و گلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نیز به خبرنگاران اعلام کردند که اشتباهی در سخنرانی نتانیاهو رخ داده و منظور وی "تهدید نظامی معتبر" بوده است!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.