شبکه صهیونیستی «کان» درباره آنچه که آن را «تفاهم‌های آمریکا و ایران» خواند، گزارش داد که کابینه نتانیاهو در برابر تفاهم‌های بدست آمده بین تهران و و واشنگتن درباره آینده برنامه هسته‌ای ایران، «تسلیم» شده است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، یک رسانه صهیونیست امروز شنبه در گزارشی نوشت که کابینه نتانیاهو تسلیم آنچه که «تفاهم‌های شکل گرفته در مذاکرات میان ایران و آمریکا» توصیف کرده، شده است.

شبکه صهیونیستی «کان» درباره آنچه که آنرا «تفاهم‌های آمریکا و ایران» خواند، گزارش داد که کابینه نتانیاهو در برابر تفاهم‌های بدست آمده بین تهران و و واشنگتن درباره آینده برنامه هسته‌ای ایران، «تسلیم» شده است.

در ادامه گزارش آمده است: "اسرائیل" مطمئن نیست که بتواند بر رویکردهای آمریکا در مورد «تفاهم‌ها» با ایران تأثیر بگذارد و نتانیاهو می‌ترسد بیشتر آمریکایی‌ها را عصبانی کند.

ادعای این رسانه صهیونیست درباره حصول «تفاهم‌ها» درحالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی خط نزدیک بودن توافق هسته‌ای بین ایران و آمریکا را دنبال می‌کنند؛ موضوعی که هیچکدام از طرفین برجام و حتی تهران و واشنگتن آن را تأیید نکرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.