آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی مشاور رییس‌جمهوری در امور روحانیت با اشاره به انتخابات‌ پیش‌رو، یادآور شد: با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم، باید تمامی تلاش‌ها و اقدامات لازم برای مشارکت حداکثری مردم در کنار شاخصه‌های رقابت، سلامت و امنیت که مورد تأکید رهبری انقلاب است، فراهم شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کابینه باید هرچه سریع‌تر ترمیم و تغییرات مناسب نیز در صورت لزوم انجام شود تا مردم شاهد همراهی کامل و همه‌جانبه کارگزاران دولت با شخص رئیس‌جمهوری در پیگیری امور باشند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی مشاور رییس‌جمهوری در امور روحانیت بر تقویت اطلاع‌رسانی درباره اقدامات دولت تأکید کرد و گفت: شایسته است در زمینه اقدامات انجام‌ شده دولت، اطلاع‌رسانی از ناحیه خود دولت، با هدف مقابله با دشمنان و دفاع و پشتیبانی از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزایش پیدا کند.

وی افزود: بین اقدامات دولت و اطلاع‌رسانی‌های انجام‌ شده فاصله زیادی است و گاهی اوقات این اقدامات تحت‌الشعاع اقدامات تخریبی دشمنان قرار می‌گیرد، به صورتی که گویی از اساس اقدامی از سوی دولت صورت نپذیرفته است؛ بنابراین بخش اطلاع‌رسانی دولت باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها از جمله صداوسیما و فضای مجازی استفاده کند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات‌ پیش‌رو، یادآور شد: با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم، باید تمامی تلاش‌ها و اقدامات لازم برای مشارکت حداکثری مردم در کنار شاخصه‌های رقابت، سلامت و امنیت که مورد تأکید رهبری انقلاب است، فراهم شود.

رئیس جامعه مدرسین با تقدیر از اقدامات دولت در زمینه افزایش ارتباط و تعامل با دیگر کشورها، اظهار کرد: امیدواریم این ارتباطات، به‌ویژه با کشورهای همسایه، در معیشت مردم و مسائل مختلف کشور تأثیرگذار باشند؛ اگر چه صرف ارتباط با سایر کشورها در فضای روانی جامعه تأثیر مثبت دارد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه مهار تورم گفت: اگرچه فراهم کردن زیرساخت‌های اساسی برای کشور لازم است و کارهای مبنایی نتایج ماندگاری دارند اما از آنجایی‌که نتیجه آن زمان‌بر است، دولت باید برنامه‌هایی را به صورت کوتاه‌مدت نیز دنبال کند تا وضعیت معیشت مردم با سرعت بیشتری بهبود یابد و نتیجه آن در سفره مردم محسوس باشد.

حسینی‌بوشهری با تاکید بر لزوم تکمیل کابینه دولت اظهار کرد: کابینه باید هرچه سریع‌تر ترمیم و تغییرات مناسب هم در صورت لزوم انجام شود تا مردم شاهد همراهی کامل و همه‌جانبه کارگزاران دولت با شخص رئیس‌جمهوری در پیگیری هرچه بیشتر امور باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.