خبرگزاری ایرنا نوشت: هر چند در روزهای گذشته جو شهر مهاباد توسط اغتشاشگران به هم ریخت و آرامش مردم سلب شد اما با تلاش ماموران پلیس و نیروهای امنیتی اکنون آرامش به شهر بازگشته است.

به گزارش جماران؛ خبرگزاری ایرنا نوشت:  ناآرامی‌های روزهای گذشته توسط عده‌ای اغتشاشگر روایت های مختلفی را در فضای مجازی مناطق کردنشین استان آذربایجان غربی بویژه مهاباد و بوکان مطرح که این روایتهای نا صحیح بعضا موجب نگرانی مردم شد

هر چند در روزهای گذشته جو شهر مهاباد توسط اغتشاشگران به هم ریخت و آرامش مردم سلب شد اما با تلاش ماموران پلیس و نیروهای امنیتی اکنون آرامش به شهر بازگشته است.

با توجه به روایت های مختلف کانال‌های معاند از شهر مهاباد در فضای مجازی استاندار آذربایجان‌غربی شب گذشته به منظور بررسی و رصد اوضاع به شهرستان مهاباد سفر و دستورات لازم را برای تامین امنیت و آرامش این شهر صادر کرد.

محمدصادق معتمدیان در این سفر با حضور در جمع برخی از شهروندان، دست فروش‌ها ،‌ مغازه‌داران و داروخانه‌ها پای صحبت های آنان نشست و همچنین شورای تامین شهرستان مهاباد نیز برگزار شد و تامین امنیت حداکثری با استفاده از توان نیروی انتظامی در دستور کار جدی قرار گرفت و قول برقراری امنیت در این شهر را داد.

امروز یگان‌های پلیس و سایر نیروهای نظامی با حضور درنقاط مختلف؛  شهر را از لوث وجود اشرار و اغتشاشگران و آشوب طلبان پاک و آرامش مورد انتظار مردم را همچون گذشته برقرار کردند. خواسته به حق و مطالبه عموم مردم مهاباد پاکسازی شهر از وجود اغتشاشگران و آشوبگران وابسته به گروهک‌های معاند است و بر همین اساس نیروهای انتظامی و امنیتی وارد عمل شدند تا در کمترین زمان ممکن آرامش را به مردم این خطه بازگردانند و بساط ناآرامی‌ها را جمع کنند تا مردم با خیال راحت به کسب و کار خود بپردازند و دانش آموزان در فضای امن و آرام به مدرسه بروند.

شهر مهاباد امروز (یکشنبه) نسبت به چند روز گذشته وضعیت آرام‌تری داشت ، هر چند در روایت‌های مختلف برخی از گردانندگان کانال‌های معاند از سقوط این شهرها و در اختیار گرفتن اداره آنها ازسوی اغتشاشگران خبر دادند روایتی که حاکی از داشتن  توهم بود تا واقعیت./ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.